Gå til innhold

Når dere skal kose dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere da?

Mitt yndlingssted er badet. Der kan jeg være i timesvis og lese. Det er varmt og godt, helt avstengt fra resten av verden. DET er hyggelig det. Spesielt dersom det har kommet spennende blader i posten.

*sukk*

Skrevet

Jeg elsker å lese i badekaret. Der får jeg fred og ro og deilig, varmt vann.

Av og til sovner jeg der også.

Gjest brusebad
Skrevet

Flyter bøker? Ja det gjør de. En stund. Så kan vi droppe å lese resten.

:-)

Skrevet

DOLer, ircer eller ser en god film på tv, gjerne med noe snacks til. :)

Skrevet

Tør jeg nevne at en gammel nabokone druknet i badekaret...

Gjest me_like
Skrevet

Jeg koser meg skikkelig når jeg endelig kommer hjem fra jobb etter en 12timers lang arbeidsdag, samboeren er ute, jeg har huset for meg selv :)

DET er kos det! Da fyrer jeg meg en jonas og nyter livet :)

Gjest Hanneline
Skrevet

Jeg koser meg skikkelig når jeg endelig kommer hjem fra jobb etter en 12timers lang arbeidsdag, samboeren er ute, jeg har huset for meg selv :)

DET er kos det! Da fyrer jeg meg en jonas og nyter livet :)

Når jeg kommer hjem, har huset og kattene for meg selv.

Sambo er borte for kvelden.

Jeg tenner masse små telys overalt, setter meg ned i stresslessen med pledd, noe godt knask og litt brus og en god film.

Da er alt perfect :)

Gjest kalendria
Skrevet

fordi hun sovnet, eller fordi hun fikk et illebefinnende, eller noe sånt?

Jeg har også sovnet i badekaret, men våknet da jeg fikk hodet under vann...

Ble litt engstelig nå. Har liksom basert meg på at jeg alltid vil våkne når jeg får hodet under.

Skrevet

fordi hun sovnet, eller fordi hun fikk et illebefinnende, eller noe sånt?

Jeg har også sovnet i badekaret, men våknet da jeg fikk hodet under vann...

Ble litt engstelig nå. Har liksom basert meg på at jeg alltid vil våkne når jeg får hodet under.

Jeg synes å huske hun fikk et illebefinnende som gjorde at hun fikk hodet under vann og ikke klarte å komme opp. Hun var i 80-årene da, og ikke helt frisk. Det er vel ikke så stor sjanse for at det samme skjer med friske, yngre mennesker.

Vi hørte foresten nylig om en kvinne i nabobygda i 30-40-års alderen som barna fant død i badekaret da de kom hjen fra skolen. Det må ha vært fryktelig. De ringte faren, men hadde problem med å få tak i han. Mora hadde en eller annen sykdom, men hadde vær ganske bra de siste årene.

Gjest hilsen ei som har vært litt redd for det
Skrevet

Jeg synes å huske hun fikk et illebefinnende som gjorde at hun fikk hodet under vann og ikke klarte å komme opp. Hun var i 80-årene da, og ikke helt frisk. Det er vel ikke så stor sjanse for at det samme skjer med friske, yngre mennesker.

Vi hørte foresten nylig om en kvinne i nabobygda i 30-40-års alderen som barna fant død i badekaret da de kom hjen fra skolen. Det må ha vært fryktelig. De ringte faren, men hadde problem med å få tak i han. Mora hadde en eller annen sykdom, men hadde vær ganske bra de siste årene.

kan friske, voksne mennesker drukne hvis de sovner og kommer under vann?

regner med man våkner, men...?

Skrevet

kan friske, voksne mennesker drukne hvis de sovner og kommer under vann?

regner med man våkner, men...?

Jeg vet ikke. Dersom vi ikke våkner, så kanskje... Har tenkt litt på det jeg også. Husk at de to hendelsene jeg skrev om gjaldt syke menneseker, og at det er ca 25 år mellom hendelsene, så det skjer ikke ofte.

Skrevet

Hehehe, hadde du sett størrelsen på badekaret vårt og størrelsen på meg, ville du ikke vært bekymret for den muligheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...