Gå til innhold

Tenker ikke så stort over det

Anbefalte innlegg

Gjest Mistet som 17 åring

Jeg var ikke mer en 17 år. HVertsammen med typen min knapt et år. Så jobbet jeg i sfo en ferie. Jeg var 2 uker over mensen. tenkte det var pga psyken. Så mens jeg var på sfo. så fik jeg så mage smerte og begynte blø mer en vandlig. Dro til helsesøster når skolen startet igjen. Jeg blødde mye i noen dager. Og var uvel, og ekkel. Helsesøster på den videregående har helsestasjon for ungdom onsdager. Der kunne vi få p.piller og Gu undersøkelser av legen som var der. Legen kunne konstantere at det hadde hvert noe der. Og blei henvist til sykehuset. Der sjekket de meg nøyere.Men jeg har ikke tenkt så på det i etter kant. Kanskje fordi jeg var ung ? Jeg blei gravid på p,pille. Samme skjedde 3 mnd før jeg blei 19 år. Jeg blei gravid på p.pillen. Tok nesten en mnd før jeg opptaget det. Men jeg sitter hvertfall her med en unge på snart 2 år. Og samme kjæreste som den gangen jeg var 17. Vi er gift nå. men jeg tenker ikke så mye over det. Flere som har mistet i ung alder? som ikke tenker så mye på det. Hender jo jeg tenker hvordan hadde den ungen hvert, var det gutt heller jente.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201720-tenker-ikke-s%C3%A5-stort-over-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...