MsSophie Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Det var en fæling, ikke i nærheten av den originale gripp engang. Har du sett bilde av grip....? 0 Siter
Prozak Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Jaja..såpass tilløp til practical jokes må man vel tåle. Man _må_ vel ikke, men man _bør_. "........................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Prozzie hevder seg uskyldsren i saken, så det er vel noen andre som har fått en god latter...og hvis jeg kan bidra til utbredelse av det gode humør, er jo det positivt :-) Selvfølgelig. Så lenge det er jeg som driver galleriet, så mister jeg all rett til å kødde med slikt. "..........................................." 0 Siter
favn Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Har du sett bilde av grip....? Trenger ikke det. 0 Siter
MsSophie Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Trenger ikke det. ...nei, enig med deg - og når misforståelsen ble oppklart, så er jeg litt tilbake på Paul Newman øynene jeg da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.