Gå til innhold

Verdens barn - spørrespalte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ja, dette gavner jo ikke dem på noen måte...

Å slette dette er jo mangel på respekt for adoptantene.

Skal vi ikke få se de dystre sidene ved adopsjonene også? De finnes jo, jeg vil ikke lukke øynene for dem, kanskje det kan få meg til å ombestemme meg for om jeg vil adoptere eler ikke.

Brutal virkelighet for dem det gjelder i dette innlegget.

Skal vi ikke få se de dystre sidene ved adopsjonene også? De finnes jo, jeg vil ikke lukke øynene for dem, kanskje det kan få meg til å ombestemme meg for om jeg vil adoptere eler ikke.

Dette spørsmålet handler da ikke om adopsjon! les igjen!

Det handler om noen som syns at det å få gutter er et åk som kun kan godtas hvis man senere kan belønnes med ei jente.

Adopsjon er noe helt annet. Det handler om å gi barn familie.

Det handler om noen som syns at det å få gutter er et åk som kun kan godtas hvis man senere kan belønnes med ei jente.

....Og egentlig er jeg et naut som har svart på disse innleggene her, for det er nok vår "venn" som er på ferde tenker jeg, både på VB sin side og med kommentarer her.

Jaja, sånn skjer. :-)

Om noen tror at bror og søster ikke krangler og sloss, så kan jeg avkrefte dette med det samme! Jeg og min eldre bror sloss og krangla mye, vi. Samme gjorde jeg og en yngre søster.

:-D

For å ikke snakke om hvor mye tre søstre kan krangle! ;o) Og min mann og søsteren hans var skikkelig hund og katt da de var små.

Tror rett og slett det er sånne ting som "søskenkjærlighet" kan føre til ;o)

Beste hilsen fra

Annonse

Gjest enavlusenepågangen

Gamle travere som undertegnede kjenner lusa på ganglaget, ufattelig at ikke vedkommende går lei. Så lett gjennomskuelig at det er direkte patetisk.

Hmmm, det er visst mange av oss lus på gangen for tiden?

Hva skal vi kalle dere andre da, dere blir visst bare færre og færre dere. Hva med gorilla i tapeten, ja der har vi det. ;-)

Gjest ChiengMai

Å kalle det faktum at noen får flere barn av samme kjønn en dyster side ved adopsjon er å skyte langt over mål.

Om noen tror at bror og søster ikke krangler og sloss, så kan jeg avkrefte dette med det samme! Jeg og min eldre bror sloss og krangla mye, vi. Samme gjorde jeg og en yngre søster.

:-D

her i huset bor det tre jenter, og Gudene vet hva jeg har gjort galt!!!

Det kan nemlig være et helvete uten like når de søte og tekkelige små braker sammen.

*elsker sein kveldstid*

Det å sette en rolig jente sammen med noen bråkete gutter, er et gammelt triks fra gruppearbeid på skolen.

Så gammelt at man i våre dager faktisk har kommet til at det ikke er helt rettferdig mot jenta - selv om det bare er for noen skoletimer.

Vet ikke hvorfor jeg kom til å tenke på det akkurat nå :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...