Gå til innhold

Førerkort

Anbefalte innlegg

Fantom1365380824

Førerkort

Hei!

Mistet for ett år siden førerkortet mitt i to år pga kjøring i påvirket tilstand. Hadde tatt veldig mye valium. Får tilbake førerkortet om ett årstid og det gleder jeg meg veldig til. Har slitt med mye depresjon, tankekjør og angst etter veldig mye hasjbruk for noen år siden og for at jeg har sittet mye alene i min leilighet uten jobb eller noe. Har derfor mye tanker og grubler mye. Vel, det jeg lurer på er hva som skal til for å miste førerkortet bortsett fra promille, høy fart eller andre trafikkforeelser. Har ikke mye på rullebladet, men kan man miste førerkortet pga f.eks innbrudd, vold eller andre kriminelle handlinger som ikke har noe med vegtrafikkloven å gjøre? Ikke at jeg har noe å være redd for, men bare lurer.. Skal iallefall kjøre rolig og aldri mer kjøre i påvirket tilstand! En gang var nok!

Håper på svar! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203245-f%C3%B8rerkort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...