Gå til innhold

kosttilskudd og proteiner til trenning før og etterq


ekka

Anbefalte innlegg

Hei Jeg er en Gutt/mann på 38 år som trenner 3 ganger ui uken på studio, og 2 ganger i uken med fotball, det er med bakgrunn i trenning på studio jeg har noen spørsmål.

Hva vil du anbefalle av kosttilskudd/proteinpulver av de forskjellige typer som er på markedet, det finnes jo både middler som weight powder, protein pulver og aminosyrer. Jeg prøver så godt jeg kan å ha et sunt kosthold, tidligere drakk jeg opp i mot 2 liter cola pr. dag dette har jeg sluttet med, har også sluttet med brød og gått over til Ryvitaknekkebrød spiser en del frukt bannaner,epler og druer og prøver å få i meg salater, spiser også en del fisk og kylling til middag men også frukt. pr. idag spiser jeg Ginseng multi energy 1 hver dag, men det jeg lurer på er dette med de forskjellige kosttilskudd weight gainer og aminosysrer, hva kan du anbefale av disse produktene og hvordan skal jeg bruke disse?

PÅ forhånd takk

MVH

Erik Antonio Kvistbråten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For maaange år siden da jeg trente vekter leste jeg masse om dette. Da fantes det jo også "alt mellom himmel og jord" av slike ting, men jeg kjøpte billig proteinpulver i helsekosten. I tester kom denne like bra ut (eller bedre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...