Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser at du egentlig spør NHD, men velger og svare deg allikevel.

Skal du inn på et behandlingssenter hvor du ikke får bruke medikamenter, vil jeg ikke anbefale deg og supplere med sobril under nedtrapping.

Begge medikamenter er benzodiassepiner, og gir ofte noe ubehag under nedtrapping.Det avhenger av dosen du tar, hvor lenge du har brukt, samt hvor raskt du trapper ned.

Jeg ville forhørt meg med behandlingstedet ang hjelp til nedtrapping. Ingen kan tvinge deg til og kutte brått.

Du kan forsøke nedtrapping hjemme med 0,25 mg en gang i uken.Det er det mest humane jeg kan anbefale deg.

Sobril blir man også avhengig av. Det vil ta abtinensene når du trapper ned rivotrilen, men jeg vil tro at du står i fare for og få et nytt problem.

Skal du kvitte deg med tablettavhengighet, tror jeg ikke det vil være særlig smart.

Jeg går ut i fra at tablettene er et problem for deg, siden du skal legges inn på et behandlingsenter.

Ta kontakt med behandlingsenteret, og spør om mer praktiske råd ang hvordan du skal gå frem om du får ubehag ang nedtrapping.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205115-nhd/#findComment-1471750
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...