picachu1365380511 Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Hei! Jeg har nå gått på 15 mg cipralex for panikkangst i et år. Har ikke turt å drikke alkohol.Men nå synes jeg at det begynner å gå utover det sosiale. Har lest om div. farlige ting som kan skje; f.eks hjerneblødning etc. 2-3 glass rødvin, kan det skade da? 0 Siter
avidi Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg bruker 10 mg Cipralex daglig og jeg nyter alkohol.Tre-fire glass vin i helgen har ikke skadet meg så vidt jeg kan skjønne. 0 Siter
Gjest sandnesgutt Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg bruker 10 mg Cipralex daglig og jeg nyter alkohol.Tre-fire glass vin i helgen har ikke skadet meg så vidt jeg kan skjønne. Ikke bland cipralex med alkohol!!! Jeg hadde gått 1 uke på cipralex, så havnet vi på byen. Drakk ikke så mye i løpet av kvelden. Senere kom 3-4 stykker å tirret meg. Jeg klikket totalt etter at jeg følte meg truet. 2 av dem ble henta av ambulansen. Jeg er ikke en voldsperson heller. Fikk 3 måneder i fengsel etter denne episoden og 15 tusen i bøter. Vil ikke at det skal skje med deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.