Gå til innhold

Helt jævlig for tiden.

Anbefalte innlegg

Gjest who knows me?

Vil berre dø no. He det so jævla vondt inni mej.....orka ikkje meir av ditte psykiske smertehelvete. Det er no det det er.

Tenke på begravelsen min. Ka gravstein fe ej?vil folk gløyme mej og grava mi fort?Vil folk kome i begravelsen min?Blir det holdt tale?Korsn vil begravelsen min bli.

Ser for mej at ej sjøl ligge der i ei kvit åpen kiste og at det er minnestund. Familien min og vennane mine er utrøstelige, dei he det vondt. Like vondt som ej hadde da ej var i live. Ej ligg der med kvite klede på mej, slik som er vanlig, og med en bamse og noken blomster i henda mine som er folda på brystet. Ligg der med et lite smil rundt munnen, er veldig pen egentlig. Folk kan sjå at ej he funne roa no, at ej ikkje he det vondt meir.

Så er det grava da. Føler at sjøl om ej er død og blir begravd so vil en del av mej ligge levande i grava. Nede i det uendelige mørket, ligger ej kald og stiv og er egentlig i live (sjøl om ej veit det ikkje er mulig. Er berre en tanke og forestilling ej he). Ej frys, for ej he berre et tynt laken over mej. Ligg side om side med andre lik, men dei he enten begynt å rotne, eller so er dei berre skjelett igjen av dei. Men ditta skal skje me mej også....ej også skal rotne, og blir til et skjelett. Men når en er død so merka en jo ikkje det. Da er en død.

Da reise forhåpentligvis sjela til himmelen, mens kroppen blir igjen nede i jorda. Håpe so inderlig der finnes en himmel der det er evig liv, og en leve berre et godt liv uten motgang og sjukdom og det som er. Men det veit ingen......en må dø for å finne det ut.

Hm....det hjalp litt å skrive om ditte.....berre få det ut. Men ej tenke fortsatt på det......mykje. Hatar disse tankane. Er farlige for mej. Dei kan til slutt "sørge for" at ej til slutt tar livet mitt. Iallefall om det fortsette sånn. Som legane he sagt om overdosene mine som ej he trudd ikkje var farlige: ''det er ikkje sikkert det går like bra neste gong. En er ikkje like heldig kvar gong, så neste gong kanskje du dør av det''.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205996-helt-j%C3%A6vlig-for-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne destruktive tanker må du ikke dyrke. Det fører bare til enda mer depresjon og fortvilelse. Husk at det du fokuserer på får stor plass i ditt sinn.

Jeg håper du har noen å snakke med eller så kan du ringe kirkens SOS.

Nå som du har fått skrevet av deg litt, kan du kanskje føle deg litt lettere og det er bra.

Men jeg synes du skal ta kontakt med noen som kan hjelpe deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...