ulva Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg har vært plaget med forhøyede prolaktinverdier helt siden jeg begynte med Risperdal. Nå har jeg trappet ned til 2 mg, og er fortsatt så plaget at det renner melk fra brystene morgen og kveld. Hva kan jeg gjøre med dette? Må jeg rett og slett slutte? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Vanligvis vil en bytte medikament i en slik situasjon. Eneste unntaket må være om du har prøvd alle de andre tidligere med enda dårligere forhold mellom effekt og bivirkninger. 0 Siter
ulva Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Vanligvis vil en bytte medikament i en slik situasjon. Eneste unntaket må være om du har prøvd alle de andre tidligere med enda dårligere forhold mellom effekt og bivirkninger. Først av alt: Takk for svar. Jeg har dessverre prøvd de andre alternativene, uten å oppnå det samme gode resultatet. Kanskje er tiden kommet for å slutte. Skal trappe ned i samråd med psykiater. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.