Gå til innhold

manisk depressiv...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, det kan være vanskelig- Jeg mener du bør gi det litt tid før du forteller det, et par mnd. Når dere er vet hva dere føler for hverandre. Å være manisk depresiv kan fort gå utover partneren, særlig hvis han i tilegg har problemer.

Men du må selv velge hvor ærlig du vil være. Du kan jo spøke litt med det å si; blablabla,; jeg manisk depresiv ass, eller noe i den duren.

Kanskje han tar lettere på det da??

Men han er kanskje ikke klar over hva manisk depressiv er for noe en gang??

Går du på medisiner? Rispardal?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206111-manisk-depressiv/#findComment-1481602
Del på andre sider

Gjest cola-light

Vel, det kan være vanskelig- Jeg mener du bør gi det litt tid før du forteller det, et par mnd. Når dere er vet hva dere føler for hverandre. Å være manisk depresiv kan fort gå utover partneren, særlig hvis han i tilegg har problemer.

Men du må selv velge hvor ærlig du vil være. Du kan jo spøke litt med det å si; blablabla,; jeg manisk depresiv ass, eller noe i den duren.

Kanskje han tar lettere på det da??

Men han er kanskje ikke klar over hva manisk depressiv er for noe en gang??

Går du på medisiner? Rispardal?

takk for svar.Han har allerede merket at jeg har vært litt merkelig så d er vel kanskje bedre å forklare hele greia......men fytti så usikker jeg blir.Er redd for at han ikke vil ha noe med meg å gjøre hvis han får vite det....men den sjansen får jeg vel bare ta...!!!Tar ingen medisiner,er livredd for sånt og har pratet med psykologen min om dette.Men er til samtaler hele tiden.....har sånn hypomani

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206111-manisk-depressiv/#findComment-1481708
Del på andre sider

takk for svar.Han har allerede merket at jeg har vært litt merkelig så d er vel kanskje bedre å forklare hele greia......men fytti så usikker jeg blir.Er redd for at han ikke vil ha noe med meg å gjøre hvis han får vite det....men den sjansen får jeg vel bare ta...!!!Tar ingen medisiner,er livredd for sånt og har pratet med psykologen min om dette.Men er til samtaler hele tiden.....har sånn hypomani

jeg visste heller ikke hvordan jeg skulle si det. Men så fant jeg noen brosjyrer om bipolar lidelse hos psykiateren min og så delte jeg ut disse brosjyrene til vennene mine. Det var kanskje ikke så smart, men jeg bare MÅTTE fortelle det. De reagerte bare positivt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206111-manisk-depressiv/#findComment-1481920
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...