Gjest tom innvendig.. Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Vært ganske "hyper" en god stund og har følt meg ganske bra.Helt til i går da knakk hele verden min sammen igjen.jeg visste jo at det burde komme.Sånn er det alltid.Nå går jeg rundt i en "tåkeverden",føler meg helt tom innvendig.Vil ikke gråte og vil ikke le......ingenting påvirker meg nå,er helt fjern......subber rundt her og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.begynner vel å grine igjen en gang,det kommer plutselig ......vet ikke helt hva jeg har skrevet her nå jeg men.......vil være hyper igjen.da er alt så bra.... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Det må være forferdelig å ha det slik. Har du noen tanker om hva årsaken til denne sirkelen er eller hva som utløser de ulike tilstandene? 0 Siter
Gjest regndråpe Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 hvordan går det nå? håper det går bedre:) var det noe spesielt som utløste dette? eller er du bipolar? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.