Gå til innhold

er han pedofil?

Gjest veldig skremt

Anbefalte innlegg

Gjest veldig skremt

Jeg er veldig skremt over en "venn" av meg. Han er 32 og barnløs, jeg litt eldre og har tre småjenter. Vi har møtt hverandre en del ganger de siste månedene, er veldig tiltrukket og fascinert av hverandre, har det fantastisk sammen, men han "sperrer" likevel for noe seriøst. Han sier at jeg er perfekt for ham, men at han i sitt liv så for seg å finne en kjæreste som ikke hadde barn fra før (eller max ett). Han elsker barn og vil gjerne ha, men skal "lage dem selv". Litt umodent, ja...

Han har møtt mine tre småjenter noen få ganger, bare som en venn, vi har spist middag sammen og en gang tok han dem med på kino. De storkoser seg sammen!

Noen ganger har jeg stusset, for han har virket mer opptatt av temaet "småjenter og farlige menn" enn de fleste andre jeg kjenner. Men det behøver ikke å bety noe.

Han har også ekshibisjonistiske tendenser, uten at jeg ser noe galt i det. Vil gjerne bli beundret, sett. Er veldig opptatt av fotografering og filming. Teknisk interessert, og er mye på nett. Han har tidvis flørtet mye tidligere, men jeg tror at han har roet seg nå. Han vil gjerne slå seg til ro, stifte familie.

Vi har gitt helt opp å ha noe forhold flere ganger, det svinger veldig, men vi klarer ikke å gi slipp på hverandre. Vi har noe helt spesielt sammen, magic. En gang håpet jeg at han skulle venne seg til tanken på ungene, for, som han selv sier: egentlig er jo alt perfekt!

Så til sjokket jeg nettopp fikk. Jeg fant - veldig tilfeldig - ut at han her en natt i fylla hadde rotet rundt på blink, og utpå morgenkvisten hadde han plutselig sendt avgårde en masse meldinger til små jenter. 137 meldinger hadde han sendt den morgenen. Jeg vet at det kom minst 4 innklaginger til ham for tilbud om msn sex, fra jenter som var 13-14 år. Jeg vet også at han hadde vært inne og tittet på jenter helt ned i 8-års alderen, men er ikke sikker på om han hadde skrevet til dem. Han hadde latt som om han var 19 år.

Etter litt tenking så konfronterte jeg ham med at jeg visste noe av dette, først blånektet han og spilte helt uskyldig, men da han skjønte at det ikke nyttet så innrømmet han det. Men han sier at det var bare et innfall, en LEK. Han hadde bare klikket vilt på "alle" feminine vesener som hadde logget seg inn da (og det er jo kanskje mange unge tidlig om morgenen), og masseprodusert en melding med spørsmål om de ville se på "et par" (tilsynelatende ham og kjæresten). Han sa at han hadde bare tenkt å vise en videosnutt som han hadde liggende av noen ukjente. Han ville bare "se hvem han kunne lure". Han mente ikke noe med det, var bare sørpe full (drukket to flasker rødvin, det vet jeg er sant). Han bedyrer at han ikke er det minste interessert i mindreårige. Han hadde IHVERTFALL IKKE tenkt å møte noen, sa han.

Men hallo, 8-åringer? Bare "uhell"???

Jeg vet jo at han setter max pris på en mer "moden" dame som meg, men har han en skremmende fascinasjon for unge jenter i tillegg???

Jeg vil gjerne tro ham, men dette ser stygt ut. Jeg vil absolutt ikke utsette barna mine for noen risiko.

Jeg tror ham på det at han aldri har "gjort" noe i praksis, og jeg tror ikke at han har hatt noen skummel agenda i forhold til meg og mine barn. Jeg skjønner at han digger dem for det de er, og ikke som seksualobjekter.

Men... En interesse han nesten ikke vil vedkjenne seg selv? Som han er vettskremt over SELV, og som ikke slipper frem til vanlig, men som likevel dukket opp i fylla...

For å se det fra hans side: Hva kan en stakkar gjøre i så tilfelle? Selvfølgelig holde seg i skinnet, jeg tipper det er mange som gjør det. Men noen bikker over, bryter grenser av og til. Jeg spør meg selv om det kan skje med ham? Jeg tipper at det er de færreste som oppsøker hjelp bare fordi de har forbudte tanker...

Jeg får ham neppe til å innrømme noe mer, så hva skal jeg gjøre? Vi kommer neppe til å gifte oss, huff og huff, men jeg hadde håpet at vi kunne være venner på et vis videre likevel. Men IKKE slik at barna mine kan bli utsatt for noe! Og om jeg kutter kontakten tvert, hvor går han da videre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206385-er-han-pedofil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Ingen av oss kan vite om han er pedofil, men jeg vil likevel råde deg til å stole på magefølelsen din.

Dette føles helt feil og farlig for deg. Tenk om dere skulle få et fast forhold og han forgrep seg på en av jentene dine. Ville du noengang kunne leve med deg selv da?

Og uansett, så ville jeg ikke gått inn i et forhold til en mann som fremdeles driver å flørter med andre på nettet. Bare det i seg selv er uakseptablet i min verden.

Og når han ikke har grenser nok for seg selv til å forstå at han ikke bør flørte med småjenter, så ville jeg uansett ta det som et tegn på at denne mannen ikke er moden nok til å være stefar til tre små jenter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206385-er-han-pedofil/#findComment-1483806
Del på andre sider

Gjest mener jeg

Jeg kan godt skjønne at han ikke vil binde seg til en som har og kanskje er ferdig med å få barn.

Jeg selv hadde ikke klart å innlede et forhold til en som hadde hatt barn fra tidligere forhold.

Det andre støtter jeg ikke og tror du bør holde øynene oppe og følge med litt på hva han bedriver.

Hvordan har han fått tak i msn adressene til småjentene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206385-er-han-pedofil/#findComment-1484002
Del på andre sider

Ingen av oss kan vite om han er pedofil, men jeg vil likevel råde deg til å stole på magefølelsen din.

Dette føles helt feil og farlig for deg. Tenk om dere skulle få et fast forhold og han forgrep seg på en av jentene dine. Ville du noengang kunne leve med deg selv da?

Og uansett, så ville jeg ikke gått inn i et forhold til en mann som fremdeles driver å flørter med andre på nettet. Bare det i seg selv er uakseptablet i min verden.

Og når han ikke har grenser nok for seg selv til å forstå at han ikke bør flørte med småjenter, så ville jeg uansett ta det som et tegn på at denne mannen ikke er moden nok til å være stefar til tre små jenter.

Jeg ville ikke gamblet med denne sjansen. Det finnest tusenvis av pedofile menn der ute, og han du har truffet kan være en av dem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206385-er-han-pedofil/#findComment-1484034
Del på andre sider

Annonse

Gjest veldig skremt

Jeg kan godt skjønne at han ikke vil binde seg til en som har og kanskje er ferdig med å få barn.

Jeg selv hadde ikke klart å innlede et forhold til en som hadde hatt barn fra tidligere forhold.

Det andre støtter jeg ikke og tror du bør holde øynene oppe og følge med litt på hva han bedriver.

Folk er forskjellige. Jeg skjønner at noen er betenkt over å gå inn i et forhold der det er tre barn fra før, men heldigvis er det veldig mange som synes det er overkommelig. Han sier jo selv at jeg er den mest "perfekte" (for ham) han har møtt, og han har møtt mange... Og han har vurdert mange ganger å våge likevel. Men det var egentlig ikke det som var problemet her da.

Hvis jeg i det hele tatt kommer til å ha mer med ham å gjøre vil jeg jo være max på vakt. Slitsomt og kjipt.

Jeg vet jo at mange har rare tanker i hodet, uten at de trenger å være så "farlige" i praksis for det...

Han oppfordret jentene til å legge til hans msn adresse. Påstod at det ikke var noen veldig unge som hadde gjort det (men noen litt eldre?). Men han hadde ikke kommet så langt som å holde noe show. Jeg tror egentlig på det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206385-er-han-pedofil/#findComment-1484040
Del på andre sider

Gjest veldig skremt

under de RIKTIGE forholdene kunne jeg kanskje tenkt meg et barn til.

Men dette er ikke riktig, asså.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206385-er-han-pedofil/#findComment-1484053
Del på andre sider

Gjest veldig skremt

jøss,du må være teit.

Du burde ikke begynne å tenke litt mer på barna dine?

Og kanskje våkne opp?

Selvfølgelig er han pedofil.

Men selvbedrag er selvbedrag eller?

Selvfølgelig tenker jeg på barna mine, det er jo akkurat det dette dreier seg om!

Og de har selvfølgelig ikke møttes siden.

Ingen her kan si sikkert om han er pedofil eller ikke.

Men for å snu på det: Er det noe jeg kan si, gjøre, anbefale ham for å få ham inn på et riktigere spor? OM han er pedofil, vil jeg nødig at han skal oppsøke andre barn istedet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206385-er-han-pedofil/#findComment-1484665
Del på andre sider

Selvfølgelig tenker jeg på barna mine, det er jo akkurat det dette dreier seg om!

Og de har selvfølgelig ikke møttes siden.

Ingen her kan si sikkert om han er pedofil eller ikke.

Men for å snu på det: Er det noe jeg kan si, gjøre, anbefale ham for å få ham inn på et riktigere spor? OM han er pedofil, vil jeg nødig at han skal oppsøke andre barn istedet...

kanskje du bare bør holde deg unna og la den lille forelskelsen visne hen?

Er ikke dine egne barn viktigst for deg?

Måten du formulerer deg på minner litt om mennesker som enten A er forelsket, eller B har dumpet inn i sosiopat.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206385-er-han-pedofil/#findComment-1484685
Del på andre sider

Gjest veldig skremt

kanskje du bare bør holde deg unna og la den lille forelskelsen visne hen?

Er ikke dine egne barn viktigst for deg?

Måten du formulerer deg på minner litt om mennesker som enten A er forelsket, eller B har dumpet inn i sosiopat.

Jo, jeg har fått med meg det med å trekke seg ut, det ligger jo veldig an til det. Og jo, mine egne barn går foran alt, om du leser nøye mitt innlegg skulle det vel ikke være uklart.

Men om det OGSÅ gikk an å gjøre noe for å redde ANDRE barn, ville ikke det vært fint? :-P

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206385-er-han-pedofil/#findComment-1484692
Del på andre sider

Jo, jeg har fått med meg det med å trekke seg ut, det ligger jo veldig an til det. Og jo, mine egne barn går foran alt, om du leser nøye mitt innlegg skulle det vel ikke være uklart.

Men om det OGSÅ gikk an å gjøre noe for å redde ANDRE barn, ville ikke det vært fint? :-P

hva med å trekke seg ut og deretter melde seg inn i f.eks unicef?

Hva skal du forresten gjøre?

kastrering?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206385-er-han-pedofil/#findComment-1484704
Del på andre sider

Annonse

Jo, jeg synes det er modent av deg (teit uttrykk, men kommer ikke på noe annet) at du tenker lenger enn dine egne barn.

Aner ikke hvordan en kan forhindre enn pedofil eller kommende pedofil i å utøve sine fantasier... Grøsser ved tanken. Han burde jo få hjelp og jobbe seg gjennom det, men jeg vet ikke...

jeg kom tilfeldigvis i prat med en psykoterapeut på toget i forrige uke. hun var gestalt-terapeut og fortalte en del om det. Det virket så spennende, og hun fortalte om personer som hadde kjørt seg fast i ulike mønster på jobb eller privat og fikk jobbet seg gjennom problemene. hun sa at det virket å være lavere terskel på kontakte henne hvis en hadde vanskeligheter enn vanlige psykologer. Kunne det være noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206385-er-han-pedofil/#findComment-1484706
Del på andre sider

Gjest veldig skremt

hva med å trekke seg ut og deretter melde seg inn i f.eks unicef?

Hva skal du forresten gjøre?

kastrering?

Jeg SPURTE etter gode råd om hva jeg kunne gjøre. Hvis du bare er ute etter å lage trøbbel foreslår jeg at du går et annet sted.

Det er så fort gjort å sette på seg skylappene og bare tenke på seg selv og sitt...

Takker for tipset om Unicef men det hjelper vel ikke i denne saken.

Kastrering hadde vært en ypperlig idé, men BARE hvis det virkelig har skjedd noe irl. Det tror jeg absolutt ikke er tilfelle her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206385-er-han-pedofil/#findComment-1484712
Del på andre sider

Jeg SPURTE etter gode råd om hva jeg kunne gjøre. Hvis du bare er ute etter å lage trøbbel foreslår jeg at du går et annet sted.

Det er så fort gjort å sette på seg skylappene og bare tenke på seg selv og sitt...

Takker for tipset om Unicef men det hjelper vel ikke i denne saken.

Kastrering hadde vært en ypperlig idé, men BARE hvis det virkelig har skjedd noe irl. Det tror jeg absolutt ikke er tilfelle her.

Jeg synes du se det an,

forsøke å overtale ham til å gå terapi, og så kan dere kanskje møtes en gang i blant, det går sikkert helt fint.

Lykke til : )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206385-er-han-pedofil/#findComment-1484720
Del på andre sider

'Så til sjokket jeg nettopp fikk. Jeg fant - veldig tilfeldig - ut at han her en natt i fylla hadde rotet rundt på blink, og utpå morgenkvisten hadde han plutselig sendt avgårde en masse meldinger til små jenter. 137 meldinger hadde han sendt den morgenen. Jeg vet at det kom minst 4 innklaginger til ham for tilbud om msn sex, fra jenter som var 13-14 år. Jeg vet også at han hadde vært inne og tittet på jenter helt ned i 8-års alderen, men er ikke sikker på om han hadde skrevet til dem. Han hadde latt som om han var 19 år.'

Dette burde på flekken diskvalifisere mannen for enhver seriøsitet som evt partner og å komme i nærheten av døtrene dine.

Fyren er jo totaltsprengt!

Bjellene ringer som f... helt hit der jeg sitter. Jeg skjønner ikke at du lurer på noe som helst.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206385-er-han-pedofil/#findComment-1484727
Del på andre sider

Gjest veldig skremt

Jeg ser at du vil ha tips til hva du skal gjøre:

Meld fra til politiet. Surfing etter og kontakt med barn på nettet under falsk flagg er svært alvorlig.

Jeg meldte fra til blinksjefene og GJETT OM DE VAR VILLIGE TIL Å GJØRE NOE DA... Jeg ble advart mot å blande meg opp i det! Det kom til å slå tilbake på MEG. Det eneste jeg kunne gjøre var å oppfordre noen til å rapportere inn meldingen de fikk. Da kunne de STENGE PROFILEN.

Akkurat som om det hjelper, sa jeg, det kan jo være noen som har lagt ham til på msn allerede, og dessuten kan han jo bare lage seg nye profiler eller gå andre steder enn blink.

"beklager, men det er ikke mer vi kan gjøre"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206385-er-han-pedofil/#findComment-1484737
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...