Gå til innhold

er han pedofil?

Gjest veldig skremt

Anbefalte innlegg

Jeg vet iallefall at jeg aldri ville "sjangset" på noe som kunne skade barna mine.

Han har vist tendenser til å like små jenter...er han slik så "sparer" han ikke jentene dine fordi de er dine, tro du meg.

Det er ingen undskylding som dekker det at han faktisk har ymtet interesse for småjenter, kjære vene, "vi andre" finner da på andre ting når vi er småfulle og kjeder oss.

Nei, denne hadde jeg vært veldig skeptisk overfor.

Fortsetter under...

Du spør om han er pedofil. Jeg spør om du virkelig vil finne det ut? Nå vet han som sakt at du vet, er mistenksom og vurderer hele forholdet. Hva kan han gjøre da, OM han har onde hensikter? Gjemme sine spor og bedyre sin uskyldighet?

Jeg ble skeptisk med en gang jeg leste innelgget, men jeg står også utenfor situasjonen din, uten noen følelser involvert. Du er midt inne i dette, full av følelser og klarer ikke å se alt like klart kanskje, og ikke minst som mennesker flest vil vi gjerne tro det beste om en person til det motsatte er bevisst. Men det er nå det er viktig å høre på andre, for det er nå det er så lett å feilbedømme sin egen situasjon. Prat gjerne med flere enn bare her på dol for å få et klarer inntrykk av almenne meninger.

Husk, vi leser bare dette innlegget og kommer med råd, men dette er også dine ord, din bekymring som kommer frem. Vi blir bekymret på dine vegner. Og ja, jeg kjenner meg selv i deg, jeg vil også gjerne hjelpe, gjøre noe for å skjerme andre barn. Men, jeg er nok redd det er vanskelig, om du ikke får ham selv til å gjøre noe med det. Faren er stor for at du går deg blind.

Jeg ønsker deg lykke til fremover, og håper du hører på utenforstående for å komme frem til det rette for deg og dine småjenter.

om han er pedofil er vanskelig å svare på, men jeg ville nå si at han er svært umoden i følelseslivet sitt.

Kanskje har han vært utsatt for overgrep av noe slag og derfor ikke har de vanlige "sperrer" som andre normale menn har?

Men spørsmålet er jo om du tar sjansen på å ha et forhold til han når du vet dette? Du har med deg barn i forholdet som kan bli skadelidende pga hans umodne følelsesliv.

Er dette en god stefarsfigur for dem?

Gjest veldig skremt

om han er pedofil er vanskelig å svare på, men jeg ville nå si at han er svært umoden i følelseslivet sitt.

Kanskje har han vært utsatt for overgrep av noe slag og derfor ikke har de vanlige "sperrer" som andre normale menn har?

Men spørsmålet er jo om du tar sjansen på å ha et forhold til han når du vet dette? Du har med deg barn i forholdet som kan bli skadelidende pga hans umodne følelsesliv.

Er dette en god stefarsfigur for dem?

Ja, han er jo selvfølgelig umoden. Det gjør I OG FOR SEG ikke noen til et dårlig menneske, men det han hadde fore lørdag morgen var klart langt over grensen.

Sånn som det er nå så ser jeg ikke for meg at han skal få ha noe med ungene mine å gjøre.

BORTSETT FRA denne seansen så har jeg bare sett positivt på det å dele ungene litt med ham. Men nå kan det være det samme...

Gjest petite moi

kanskje du bare bør holde deg unna og la den lille forelskelsen visne hen?

Er ikke dine egne barn viktigst for deg?

Måten du formulerer deg på minner litt om mennesker som enten A er forelsket, eller B har dumpet inn i sosiopat.

hva er en sosiopat...? ;)

Annonse

Var jeg deg, ville jeg avsluttet forholdet og brutt med ham. Samtidig ville jeg, vennlig og innstendig, oppfordret ham til å begynne i terapi. Gjerne hos Gestalt-terapeut, eller noen annen. Gi ham gjerne noen navn og telefonnumre.

Så vinker du farvel, og snur deg ikke tilbake. Du vil snart finne en ny, som du kan stole på, og som forhåpentligvis ønsker det samme i livet som deg.

Gjest svaksterk

Dette er selvsagt verken første eller siste gang han er på nett og sjekker opp småjenter. Ikke være naiv.

Han høres forøvrig rar ut. Ekkel og rar. Ville ikke utsatt mine barn for en sånn fyr om det smalt i helvete.

Hehe... "om det smalt i helvete" :-)

*sparer på uttrykket for å bruke det ved en eller annen passende anledning*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...