Gå til innhold

er han pedofil?

Gjest veldig skremt

Anbefalte innlegg

Gjest veldig skremt

Har også postet dette på psykiatri. Er dette normalt eller sykt, hva kan jeg gjøre, hva kan han gjøre?

"Jeg er veldig skremt over en "venn" av meg. Han er 32 og barnløs, jeg litt eldre og har tre småjenter. Vi har møtt hverandre en del ganger de siste månedene, er veldig tiltrukket og fascinert av hverandre, har det fantastisk sammen, men han "sperrer" likevel for noe seriøst. Han sier at jeg er perfekt for ham, men at han i sitt liv så for seg å finne en kjæreste som ikke hadde barn fra før (eller max ett). Han elsker barn og vil gjerne ha, men skal "lage dem selv". Litt umodent, ja...

Han har møtt mine tre småjenter noen få ganger, bare som en venn, vi har spist middag sammen og en gang tok han dem med på kino. De storkoser seg sammen!

Noen ganger har jeg stusset, for han har virket mer opptatt av temaet "småjenter og farlige menn" enn de fleste andre jeg kjenner. Men det behøver ikke å bety noe.

Han har også ekshibisjonistiske tendenser, uten at jeg ser noe galt i det. Vil gjerne bli beundret, sett. Er veldig opptatt av fotografering og filming. Teknisk interessert, og er mye på nett. Han har tidvis flørtet mye tidligere, men jeg tror at han har roet seg nå. Han vil gjerne slå seg til ro, stifte familie.

Vi har gitt helt opp å ha noe forhold flere ganger, det svinger veldig, men vi klarer ikke å gi slipp på hverandre. Vi har noe helt spesielt sammen, magic. En gang håpet jeg at han skulle venne seg til tanken på ungene, for, som han selv sier: egentlig er jo alt perfekt!

Så til sjokket jeg nettopp fikk. Jeg fant - veldig tilfeldig - ut at han her en natt i fylla hadde rotet rundt på blink, og utpå morgenkvisten hadde han plutselig sendt avgårde en masse meldinger til små jenter. 137 meldinger hadde han sendt den morgenen. Jeg vet at det kom minst 4 innklaginger til ham for tilbud om msn sex, fra jenter som var 13-14 år. Jeg vet også at han hadde vært inne og tittet på jenter helt ned i 8-års alderen, men er ikke sikker på om han hadde skrevet til dem. Han hadde latt som om han var 19 år.

Etter litt tenking så konfronterte jeg ham med at jeg visste noe av dette, først blånektet han og spilte helt uskyldig, men da han skjønte at det ikke nyttet så innrømmet han det. Men han sier at det var bare et innfall, en LEK. Han hadde bare klikket vilt på "alle" feminine vesener som hadde logget seg inn da (og det er jo kanskje mange unge tidlig om morgenen), og masseprodusert en melding med spørsmål om de ville se på "et par" (tilsynelatende ham og kjæresten). Han sa at han hadde bare tenkt å vise en videosnutt som han hadde liggende av noen ukjente. Han ville bare "se hvem han kunne lure". Han mente ikke noe med det, var bare sørpe full (drukket to flasker rødvin, det vet jeg er sant). Han bedyrer at han ikke er det minste interessert i mindreårige. Han hadde IHVERTFALL IKKE tenkt å møte noen, sa han.

Men hallo, 8-åringer? Bare "uhell"???

Jeg vet jo at han setter max pris på en mer "moden" dame som meg, men har han en skremmende fascinasjon for unge jenter i tillegg???

Jeg vil gjerne tro ham, men dette ser stygt ut. Jeg vil absolutt ikke utsette barna mine for noen risiko.

Jeg tror ham på det at han aldri har "gjort" noe i praksis, og jeg tror ikke at han har hatt noen skummel agenda i forhold til meg og mine barn. Jeg skjønner at han digger dem for det de er, og ikke som seksualobjekter.

Men... En interesse han nesten ikke vil vedkjenne seg selv? Som han er vettskremt over SELV, og som ikke slipper frem til vanlig, men som likevel dukket opp i fylla...

For å se det fra hans side: Hva kan en stakkar gjøre i så tilfelle? Selvfølgelig holde seg i skinnet, jeg tipper det er mange som gjør det. Men noen bikker over, bryter grenser av og til. Jeg spør meg selv om det kan skje med ham? Jeg tipper at det er de færreste som oppsøker hjelp bare fordi de har forbudte tanker...

Jeg får ham neppe til å innrømme noe mer, så hva skal jeg gjøre? Vi kommer neppe til å gifte oss, huff og huff, men jeg hadde håpet at vi kunne være venner på et vis videre likevel. Men IKKE slik at barna mine kan bli utsatt for noe! Og om jeg kutter kontakten tvert, hvor går han da videre?"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206405-er-han-pedofil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fra en venn

Hei!!Som mor vil jeg råde deg til følgende;dropp hele fyren.Hadde ikke turt å stole på han.Folk som gjør sånt,titter på små barn har gjerne spesielle behov.Normale folk holder seg unna sånt.Å leve i et forhold med denne redselen må tære på.Tenk på barna.Det finnes mange skrullinger som går rundt og virker normale og sjarmerende.Det er mange bra normale fyrer der ute,ta tiden yil hjelp!lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206405-er-han-pedofil/#findComment-1488367
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...