Gå til innhold

Ny runde med behandling

Anbefalte innlegg

Gjest Stillheten

Hei

Som noen vil se har jeg skrevet inne her før, men jeg tillater meg igjen. Har hatt det slitsomt en stund, men syntes det nå er litt lettere. Har begynt på Zyprexa og det tror jeg hjelper ved siden av at det går opp og ned. Og nå går det litt oppover.

Har blitt tilbyd noe Ect behehandling, eller dvs. vedlikeholsdoser, men nå er jeg usikker.

Usikker fordi det har gått bedre de siste ukene, motsatt til for en måned siden. Kanskje det er iferd med og snu, eller er dette bare en liten stund, før neste nedtur kommer.

Hva skal jeg gjøre nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206670-ny-runde-med-behandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så du begynte på zyprexa?

Og nå ect?

Jeg husker deg fra over 1 år tilbake og da var du ikke på langt nær så dårlig Stillheten.

Hvorfor gjør du dette mot deg selv?

De har ingen behandlig som kurerer deg. Zyprexa er ingen medisin. I beste fall demper den noen symptomer. Tro på meg. Jeg har vært der.

Espen

www.wso.no

Gjest svaksterk

så du begynte på zyprexa?

Og nå ect?

Jeg husker deg fra over 1 år tilbake og da var du ikke på langt nær så dårlig Stillheten.

Hvorfor gjør du dette mot deg selv?

De har ingen behandlig som kurerer deg. Zyprexa er ingen medisin. I beste fall demper den noen symptomer. Tro på meg. Jeg har vært der.

Espen

www.wso.no

Eh... hvordan kan du vite dette av å lese på nett?

Dessuten er det mange andre faktorer som kan gjøre at man blir dårligere/bedre.

Det høres ut som om du er skuffet av stillheten nå, og det har du vel ingen grunn til å være?

Er du mot medisiner får du heller gå andre plasser enn på enkeltpersoner her på dol?

Er man dårlig nok gjør man hva som helst for å bli bedre. For meg har medisiner vært til svært god hjelp i perioder.

Bare fordi du ikke liker det, kan du ikke bestemme hva som er bra/dårlig for andre.

Mvh

Eh... hvordan kan du vite dette av å lese på nett?

Dessuten er det mange andre faktorer som kan gjøre at man blir dårligere/bedre.

Det høres ut som om du er skuffet av stillheten nå, og det har du vel ingen grunn til å være?

Er du mot medisiner får du heller gå andre plasser enn på enkeltpersoner her på dol?

Er man dårlig nok gjør man hva som helst for å bli bedre. For meg har medisiner vært til svært god hjelp i perioder.

Bare fordi du ikke liker det, kan du ikke bestemme hva som er bra/dårlig for andre.

Mvh

Tja.

Tror du jeg gjør det for å være slem?

Altså: Jeg hadde dårlig nytte av medisiner, de påførte meg tardive dyskinesier. Derfor anbefaler jeg andre om å være forsiktig.

Du har tydeligvis hatt god nytte av medisiner. Derfor anbefaler du andre om å bruke dem.

Hvem skal få ytre seg - meg eller deg?

Kanskje begge to.

Dette er et fora - et rom for meningsutveksling.

Gjest svaksterk

Tja.

Tror du jeg gjør det for å være slem?

Altså: Jeg hadde dårlig nytte av medisiner, de påførte meg tardive dyskinesier. Derfor anbefaler jeg andre om å være forsiktig.

Du har tydeligvis hatt god nytte av medisiner. Derfor anbefaler du andre om å bruke dem.

Hvem skal få ytre seg - meg eller deg?

Kanskje begge to.

Dette er et fora - et rom for meningsutveksling.

Hei :-)

Jeg tror absolutt ikke du gjør det for å være slem. Jeg tror du gjør det av egen overbevisning. Men å gå direkte på stillheten, som ikke hadde bedt om råd i fh til medisineringen sin, synes jeg kanskje var litt feil plass å gjøre det på:)

Ellers synes jeg det er bra at man har ulike meninger om saker, bare sånn skapes utvikling.

Ha en fin dag.

Annonse

Hei :-)

Jeg tror absolutt ikke du gjør det for å være slem. Jeg tror du gjør det av egen overbevisning. Men å gå direkte på stillheten, som ikke hadde bedt om råd i fh til medisineringen sin, synes jeg kanskje var litt feil plass å gjøre det på:)

Ellers synes jeg det er bra at man har ulike meninger om saker, bare sånn skapes utvikling.

Ha en fin dag.

På siden før denne spør stillheten om erfaringer med zyprexa - en medisin som demper symptomer ved schizofreni og bipolar lidelse.

Får jeg spørre om hvilke medisiner som hjalp deg? Var det høydose nevroleptika?

Gjest svaksterk

På siden før denne spør stillheten om erfaringer med zyprexa - en medisin som demper symptomer ved schizofreni og bipolar lidelse.

Får jeg spørre om hvilke medisiner som hjalp deg? Var det høydose nevroleptika?

Nei, det var ikke slike medisiner jeg gikk på. Jeg har heller ikke kommentert noe hverken for eller mot disse meds.

Jeg reagerte bare på måten du stilet innlegget ditt.

Ha en fin dag

Jeg har allerede prøvd å si det :-)

Ha det godt

Mvh

ok.beklager så.

Men hva var det?

Det er ei jente på førstesiden på forumet som tvangsmedisineres. Hun har allerede gått opp 10 kg.

Og fått melkespreng i brystene pga medisinen. Kanskje hun behøver støtte.

Ha det fint : )

God vinter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...