Gjest vurderer Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg vurderer advokat for å ikke bli overkjørt av det offentlige , men jeg lurer på om jeg stiller meg selv i dårlige lys , men jeg vil jo bare bli rettferdig behandlet. Jeg har ikke krefter lenger og vurderer derfor å engasjere en advokat som kan svare på alt og og ta asv deg sv mine intresser og fordeler Noen tanker eller synspunker om dette?. 0 Siter
highstreet Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 hva er det du strever med? behandling? rettsak? 0 Siter
Gjest fra en venn Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Hei!kommer vel litt an på hva saken gjelder.Forstod ikke helt problemstillingen.Føler du deg urettferdig behandlet med god grunn,og det er den eneste måten du kan nå frem på,så ikke vær redd for å kjempe for ditt.Som sagt;kommer jo an på hva saken gjelder og hvem som, er skyldig,og hva konsekvensene blir. 0 Siter
Gjest fibrodama Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Prøv Pasientombudet først da vel! De er gratis. Men har du mye penger er jo advokat effektivt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.