Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jeg har forlengst sikret meg billetter til den nye Harry Potter filmen til helgen. Er det flere som skal se den? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Selvfølgelig! Om ikke til helgen, da har jeg ikke tid, men den er et must ja. 0 Siter
Gjest Voxen Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Selvfølgelig! Om ikke til helgen, da har jeg ikke tid, men den er et must ja. Nei, jeg har ikke sett en eneste en av dem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Nei, jeg har ikke sett en eneste en av dem. Ok - for _meg_ er de filmene et must. ) Potters er kult og jeg vokser ikke fra det foreløbig! *Barnslig* 0 Siter
Gjest Voxen Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Ok - for _meg_ er de filmene et must. ) Potters er kult og jeg vokser ikke fra det foreløbig! *Barnslig* Selv ungene mine syntes forrige film var dritkjedelig, men bøkene sies å være bedre. Jeg synes det hele bare er teit, men hver sin smak. 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Nei, da bør jeg kanskje se nr 2 og 3 først? Det er forsåvidt uaktuelt... prøve å se nr 2 en gang, men sovnet, og hvis den er like booooring som den første er det ikke verdt det. 0 Siter
Gjest Amused Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Definitivt! Skal prøve å kjøpe billetter i dag, og har sett fram til dette lenge, lenge, lenge 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Nei, har ikke sett noen av Harry Potter filmene jeg. 0 Siter
Aryane Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Ja vi skal se den i dag! Gleder meg! 0 Siter
Gjest Ino Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Ja det skal vi :-) kl.16.45 i dag. Vi har gledet oss alle sammen i lang tid. Barna gleder seg også stort til den 6.boken kommer i postkassen i dag? eller i morgen? hilsen fra en mor i en Harry Potter glad familie 0 Siter
Osiris Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Vet ikke helt, elsker å lese bøkene og leser de engelske. Alltid redd for å bli skuffet når jeg da ser filmen. Men jeg hører at HP-filmene er best på storskjerm og ikke på DVD 0 Siter
morsan Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Ja! Jeg leste denne boka for sønnen min i sommer, og vi har begge gledet oss veldig til filmen skulle komme. Særlig fordi han har vært for ung til å se de tidligere filmene på kino, samt at denne gang er det første gang vi har lest boka først. De tre første filmene så vi på DVD, og bøkene ble først lest etter at de tre var sett! ;-) Men så blir jeg litt skeptisk til alt snakket om hvor skummelt dette er, og at noen jo skal dø på slutten etc. Men han _vet_ jo at noen dør på slutten! Jeg ble litt oppmuntret av Tomas Sczeletski (aner ikke stavingen) på TV2 i går som mente at de 50 år gamle psykologene vurderte dette ut fra hva de selv ville blitt skrem t av i sin tid, mens unger nå er mye tøffere. Han viste også til at hans ni år gamle nevø ikke hadde vært redd i det hele tatt. Men vi får se.... Først hadde jeg tenkt å booke billetter premierehelga, men nå venter jeg og ser til jeg hører tilbakemedlinger fra folk. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Ja, klart det :-) Vet ikke om det blir på kino eller på DVD... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jeg venter til den kommer på DVD. Vi har først sett alle Harry Potter filmene på kino. Deretter har vi kjøpt dem på DVD Det er ingen andre filmer vi har kjøpt etter å ha sett dem, Harry Potter er untaket! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Selvfølgelig! Om ikke til helgen, da har jeg ikke tid, men den er et must ja. Det er et absolutt must her også! Jeg prøvde å få tak i billetter til i dag opprinnelig, men det var helt utsolgt, så vi går i morgen 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Nei, da bør jeg kanskje se nr 2 og 3 først? Det er forsåvidt uaktuelt... prøve å se nr 2 en gang, men sovnet, og hvis den er like booooring som den første er det ikke verdt det. Har du lest bøkene? Da jeg så den første filmen, hadde jeg ikke lest bøkene (i motsetning til resten av familien), og hadde problem med å henge med i handlingen. Ved de to andre filmene hadde jeg lest bøkene først. Jeg ble litt skuffet over film 3 siden jeg syns den avvek for mye fra filmen, og flere av "figurene" ikke stemte med boka. Likevel var filmen seerverdig. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Definitivt! Skal prøve å kjøpe billetter i dag, og har sett fram til dette lenge, lenge, lenge Håper du ikke er sent ute! Jeg kjøpte billettene for to uker siden! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.