Gå til innhold

FU: Skal dere se den nye Harry Potter filmen?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ikke om jeg ble dratt dit naken og bakbundet etter håret med en pistol mot tinningen.

Ikke om det var SDD som slepte deg med engang?

Fortsetter under...

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• DarkPink

7

• Osiris

6

• mAd

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har gledet meg i halve år til bok og film og nå er de her!!!!!!

Jeg blir så glad *kvitre*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har gledet meg i halve år til bok og film og nå er de her!!!!!!

Jeg blir så glad *kvitre*

*Kvitrer tilbake*

Jeg har akkurat hentet meg litt god, kald hvitvin :)

SKÅL for Harry Potter!

Skrevet

Uff da, ønsker deg lykke til!

Du får ta deg helt studiefri i romjula og kose deg med Harry Potter da :-)

Er det forresten noe for "voksne", denne her harry'en altså? Jeg er veldig glad i Tolkien...

Ungene mine har vært store fans siden første bok, og det har faktisk fått dem i gang med å lese andre ting også :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Er det forresten noe for "voksne", denne her harry'en altså? Jeg er veldig glad i Tolkien...

Ungene mine har vært store fans siden første bok, og det har faktisk fått dem i gang med å lese andre ting også :)

Jeg begynte å lese Harry Potter bare for å kunne henge med på samtalene rundt middagsbordet.

Men jeg ble faktisk fullstendig hekta. Jeg liker Harry Potter bedre enn Ringenes Herre, men det er det sikkert veldig delte meninger om.

Skrevet

Jeg trodde også Harry Potter bare var for barn, helt til jeg fikk en boks med flere Potterbøker til jul i fjor. Jeg SLUKTE de, og har lest de flere ganger. Holder nå på med Harry Potter and the Half-Blood Prince for 3dje gang.

Og jeg er 47 år og elsker også Tolkien.

Annonse

Skrevet

Ikke om det var SDD som slepte deg med engang?

Hm.. *tenketenke* Nei, ikke om det var en blinddate. Om jeg hadde sett ham på forhånd og likte det jeg så, så skulle jeg vurdert det, om jeg fikk betaling i tillegg.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hm.. *tenketenke* Nei, ikke om det var en blinddate. Om jeg hadde sett ham på forhånd og likte det jeg så, så skulle jeg vurdert det, om jeg fikk betaling i tillegg.

Nå har jeg sett bilde av ham, så jeg tror du trygt kunne blitt med, selv uten betaling :)

Skrevet

Nå har jeg sett bilde av ham, så jeg tror du trygt kunne blitt med, selv uten betaling :)

Harry Potter uten betaling? Da bør vi snakke minst Jon Almås klassen, altså...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Harry Potter uten betaling? Da bør vi snakke minst Jon Almås klassen, altså...

*LOL* Du får ta med deg SDD på noe annet, hvis Harry Potter virker så skremmende på deg!

Skrevet

*LOL* Du får ta med deg SDD på noe annet, hvis Harry Potter virker så skremmende på deg!

Nja. Nå må jeg bare ikke la meg rive med, og tro at en prins Albert og hanky panky er alt her i verden.

Hvorfor har du sett bilde av ham? Kan alle som vil det?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nja. Nå må jeg bare ikke la meg rive med, og tro at en prins Albert og hanky panky er alt her i verden.

Hvorfor har du sett bilde av ham? Kan alle som vil det?

Du kan se bilde av ham om du vil, ved å melde deg inn i dolgalleriet.

Det har ikke jeg gjort, så jeg vet ikke hvordan det bildet av ham ser ut.

Men i går kveld var jeg på chatte-aften med noen dolere, deriblant SDD. De som var med hadde lagt ut bilde av seg på MSN.

Skrevet

Du kan se bilde av ham om du vil, ved å melde deg inn i dolgalleriet.

Det har ikke jeg gjort, så jeg vet ikke hvordan det bildet av ham ser ut.

Men i går kveld var jeg på chatte-aften med noen dolere, deriblant SDD. De som var med hadde lagt ut bilde av seg på MSN.

Men jeg vil bare se de andre uten å avsløre hvordan jeg ser ut..

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Men jeg vil bare se de andre uten å avsløre hvordan jeg ser ut..

:-)

Det er det nok mange som vil!

Jeg hadde ikke planlagt å vise bildet mitt i går heller (jeg er sjenert), men ble utsatt for kraftig gruppepress. Jeg hadde ikke tenkt over/visste ikke på forhånd at alle de andre var med bilde.

Du kan nok ikke regne med å få se andre dolere uten å gi det samme tilbake.

Skrevet

:-)

Det er det nok mange som vil!

Jeg hadde ikke planlagt å vise bildet mitt i går heller (jeg er sjenert), men ble utsatt for kraftig gruppepress. Jeg hadde ikke tenkt over/visste ikke på forhånd at alle de andre var med bilde.

Du kan nok ikke regne med å få se andre dolere uten å gi det samme tilbake.

Hva?? Betyr det at planen om å bli rik uten å gjøre en dritt for det også går i vasken?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hva?? Betyr det at planen om å bli rik uten å gjøre en dritt for det også går i vasken?

Neida, du kan arve eller vinne i Lotto, så det går bra :-)

Skrevet

Neida, du kan arve eller vinne i Lotto, så det går bra :-)

Phew!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...