Gå til innhold

uro

Gjest millemolle

Anbefalte innlegg

Gjest millemolle

Hei!

Jeg føler ofte en indre uro. Jeg har slitt litt med depresjon det siste året, men føler at jeg sakte men sikkert er på vei ut av den. Jeg prøver hele tiden og finne ut hva som kan være feil i livet mitt siden jeg har denne uroen.

Er det mulig å føle uro selv om man egentlig har det helt fint? Er redd for at det er noe i livet mitt jeg bør forandre på siden jeg har sånn indre uro. Men jeg finner ikke ut hva det er...og blir enda mer fortvila av å lure så fælt. Syns livet er vanskelig innimellom...selv om jeg ikke føler meg så veldig deprimert lenger.

Jeg er 21 år, har en flott kjæreste, mange venner og en kjempe fin familie.

Hvorfor har jeg det sånn? Føler egentlig at jeg er fornøyd med livet mitt sånn det er.....bar det ikke hadde vært for den følelsen av av uro innvendig....

Kan det være en ettervirkning av depresjonen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206811-uro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...