Gå til innhold

hvis psykologen er så trøtt at det går utover timen...

Anbefalte innlegg

Gjest når psykologen er uopplagt

Er det akseptabelt at man da ønsker å avbryte timen og heller komme tilbake en dag terapeuten er mere opplagt?

Jeg går til en behandler uten driftstilskudd. i dag satt hun og gned seg i øynene hele tiden og virket helt utafor. Hun sa også at hun bare hadde sovet to timer i natt og var dødstrøtt. Hun måtte stadig opp å stå for å holde seg våken. Det at hun trippet frem og tilbake gjorde meg urolig, og jeg lurte litt på om hun virkelig fikk med seg alt hva jeg sa selv jeg så at hun gjorde sitt ytterste.

Når jeg betaler over 500 kroner timen hos henne, er det frekt av meg å si at denne timen fikk jeg ingenting ut av og heller be om å få igjen den timen en dag hun var mere opplagt?

Eller hvordan fungerer dette i praksis

Eller hva tenker dere? Jeg sa ingenting men synes at det var litt bortkasta penger når hun virket så uopplagt

Fortsetter under...

Jeg synes ikke at du skal si det var bortkastete penger, men kansje ymte frempå om det hadde vært en mulighet. Husk på at du er "kunden" her. Ideelt sett burde du vel sagt ifra der og da, vet ikke hvordan det vil være å komme med noe slikt i ettertid. Du kan jo forsiktig spørre om det.

Gjest når psykologen er uopplagt

Jeg synes ikke at du skal si det var bortkastete penger, men kansje ymte frempå om det hadde vært en mulighet. Husk på at du er "kunden" her. Ideelt sett burde du vel sagt ifra der og da, vet ikke hvordan det vil være å komme med noe slikt i ettertid. Du kan jo forsiktig spørre om det.

jeg tenker ikke å ta dette opp i ettertid men lurer på hvordan det er best å gå frem hvis dette skjer igjen

jeg forstår også at dette er yrket deres og at de ikke bare kan sykemelde seg uten videre. Men når jeg først betaler en stor sum så må jeg vite at psykologen er tilstedeværende

Synes det blir for dumt å prute på prisen når det gjelder slike tjenester. Men hva om hun hadde sagt at "i dag er jeg forferdelig trøtt, og du kan få betale halv pris om du ønsker det, eller å komme tilbake en annen dag jeg er mer opplagt"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...