Gå til innhold

Arbeidspress, spiseforstyrrelse og depresjoner..

Anbefalte innlegg

Gjest Skrelt papir

En fin mix? Dette er ingrediensene i mitt liv, og nå for tiden er de dessverre hovedingrediensene. Det har blitt mange våkenetter, mye glefsing, mange tanker, og mye spising og oppkast.

Etter 8-9 år med SF, har jeg nå tatt mot til meg og kommet meg til lege. Han henviste meg til psykolog. Gruer meg veldig.

Tankene mine er rare og usammenhengende. Skulle ønske jeg klarte å sortere dem.

Jeg tar meg selv i å være følelsesløs og apatisk. Det er så ulikt meg. Jeg er redd. Hva skjer?

Dersom jeg blir sykemeldt fra jobb (noe jeg tror vil skje siden jeg ikke klarer å utføre jobben på, etter min def., tilfredsstillende måte), tror jeg at livet mitt faller sammen.

Huff. Måtte bare få det ut. Ingen trenger å svare, måtte bare sette ord på litt.

Fortsetter under...

Gjest fra en venn

Bedre å gjøre en halvgod jobb enn å utsette arbeidsgiveren og dine kolleger for en ustabil kollega som sykemelder seg når det blir for ille.

Snakk om egoisme.

Mente du det du sa"Oppgittazz"?I såfall kan du spare kommentarene dine.Det er ikke egoistisk å være syk.Ja til et inkluderende arbeidsliv.Stå på!!og ikke bry deg om sånne barnslige kommentarer.Og hvis innlegget var ment som ironi;ha en fortsatt god kveld!

Gjest Skrelt papir

Bedre å gjøre en halvgod jobb enn å utsette arbeidsgiveren og dine kolleger for en ustabil kollega som sykemelder seg når det blir for ille.

Snakk om egoisme.

Er du en slik en som går på jobb selv om du har 40 i feber eller har brukket begge beina?

Tror ikke det nei. Egoist!

Om innlegget ditt var ironi, bør du først lære deg hva ironi er. Hvis ikke bør du se til helvete og spre kvalme andre steder.

Snakk om egoisme.

Utrolig menneskesyn du har.

Og helt latterlig hvor lite menneskekunnskap du har.

Gå heller etter noen som er på din egen størrelse, ikke de som ligger nede!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...