Gå til innhold

NHD og brukere av efexor og munntørhet

Anbefalte innlegg

Hei

Har nettopp startet med effexor og opplever ubehagelig munntørhet, er dette en bivirkning som vil kunne gå over etterhvert når jeg har brukt preparatet en stund?

Kjedelig og måtte slutte med denne medisinen p.g.a en slik bivirkning. Er det evt. noe som kan dempe denne munntørheten?

Fortsetter under...

Hei

Jeg sliter også med munntørrhet pga medisiner. Det som har hjulpet meg er et preparat som heter xerodent. Det fås reseptfritt på apoteket.

Har gått på efexor, men da i lag med andre medisiner. Var vel når jeg begynte med efexor munntørrheten kom for fullt, men selv om jeg har sluttet på efexor nå har ikke munntørrheten gitt seg, men det er sikkert pga de andre medisinene jeg går på.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...