Gå til innhold

ny bipolar

Anbefalte innlegg

Jeg fikk denne uken konstatert bipolarlidelse type 2. Det er ingen i familien som har denne lidelsen såvidt jeg vet. Min far og mor er alkoholikere. Likeså min kjæreste.

Jeg blir veldig dårlig av tøffe konflikter med kjæresten. Jeg blir så dårlig at jeg bare får lyst til å ta mitt liv. Så er det på an igjen med litium etc. Jeg er hypersensitiv som person, antagelig p.g.a min oppvekst. Nå skal jeg reise på ferie for å bryte med isolasjonen og alle bekymringene min x kjæreste byr på. Vi er glad i hverandre men jeg føler at han gjør meg sykere. Sliter med litt skyldfølelse over å forlate ham, men jeg synes han oppfører seg så egoistisk. Han har slått meg mange ganger, bedradd meg. Går og tenker på om jeg burde skrive et brev til ham eller omjeg rett og slett bare skal fordufte et par månder. Jeg er så sliten av alt tankekjøret rundt ham. I tillegg har jeg 1000 spørsmål i hodet om jeg foreksempel noen gang vil bli såpass at jeg kan klare å komme meg ut i arbeid med denne vonde lidelsen. Jeg har nettopp startet med litium og går på stemningsstabliserende. I tillgg tar jeg vival, rivotril, imovane og vallergan. Vær så snill og svar meg før jeg reiser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206930-ny-bipolar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...