Gå til innhold

Er jeg blitt Schizofren?

Anbefalte innlegg

hage1365380923

Hei

Jeg har slitt med angst og depresjoner i mange år og på siste innleggelse på psykiratisk sykehus for 3 år siden trodde jeg at jeg ble forgiftet og at personalet bare ville kaste meg ut og at personalet kunne høre tankene mine.

Det har roet seg litt ned nå men fremdeles er jeg skeptisk på folk og hva de kan finne på, jeg må tenke positivt om personer i nærheten av meg og ikke negativt ellers så kan de føle tankene mine, stenger meg inne i meg selv, har veldig mye tankemylder og plutselig stopper tankene mine opp, kan ikke gjøre to ting samtidig, er blitt sløv med hygienen,har mye angst så tipper jeg bort og blir helt sløv og kan snakke litt tøv og er ikke så nøye på hva man sier, samtidig som man mister en del av virkligheten rundt meg, trekker meg helt bort fra familien særlig barna mine og det er veldig slitsomt.

Håper noen kan svare meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207026-er-jeg-blitt-schizofren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fransiska

jeg fikk slike opplever som deg da jeg var dårlig, er ikke schizofren, men manisk depressiv...

Alvorlig depresjon kan gi slike symptomer. Jeg bruker ikke lenger medisiner mot psykose, kun stemnignsstabiliserende.

Fins god hjelp uansett, må si hvordan du har det. Jeg har det bare bra nå...

utrolig, men det har jeg...

hage1365380923

jeg fikk slike opplever som deg da jeg var dårlig, er ikke schizofren, men manisk depressiv...

Alvorlig depresjon kan gi slike symptomer. Jeg bruker ikke lenger medisiner mot psykose, kun stemnignsstabiliserende.

Fins god hjelp uansett, må si hvordan du har det. Jeg har det bare bra nå...

utrolig, men det har jeg...

Hei takk for svar, men det jeg lurer på om man er manisk depresiv når jeg ikke er manisk,men har mye angst og depresjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...