laban Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Ifjor var det en juletrefot som het Supergrip som vant en test i TV2 hjelper deg eller noe sånt. Gubben er forferdelig frustrert hvert år når vi skal sette treet i foten, så jeg vil gjerne gi ham en sånn supersak til fødselsdagen som er like før jul. Men er det noen som har sett dette vidunderet i butikkene? Jeg vet hva slags butikker jeg kan _forsøke_, men hvis noen har sett den med egne øyne et sted, vil jeg gjerne ha tips. Den ser visstnok sånn ut: http://www.ni.no/ 0 Siter
Aryane Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jeg mener de hadde de på Rimi og Europris ifjor iallefall. 0 Siter
mensana Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jeg kjøpte en sånn en på SparKjøp i fjor. Men fikk ikke testet den, for vi brukte den gamle juletrefoten i stedet. (som jeg trodde vi hadde kastet under en flytting). Hmm... Hvor er den juletrefoten nå, mon tro? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Mener jeg så den både på sparkjøp og europris i fjor. 0 Siter
KaVa Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Så den på Skeidar her forleden. Vi har en sånn, og den er så enkel i bruk at selv jeg klarer å få treet på plass uten noen problemer. Men husk å ta vare på brugsanvisningen! Gubben slet i fjor med å få treet på plass, fordi det glapp ut av festet hele tiden. Det viste seg at han hadde glemt å vri til rett posisjon. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 De har den på Skeidar iallefall. 0 Siter
laban Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Så den på Skeidar her forleden. Vi har en sånn, og den er så enkel i bruk at selv jeg klarer å få treet på plass uten noen problemer. Men husk å ta vare på brugsanvisningen! Gubben slet i fjor med å få treet på plass, fordi det glapp ut av festet hele tiden. Det viste seg at han hadde glemt å vri til rett posisjon. Gavemottakeren er forhenværende montør og tror han kan ta alt på intuisjon. Bl.a. derfor er jeg kjempeflink til å ta vare på bruksanvisninger, hvis du forstår hva jeg mener. 0 Siter
KaVa Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Gavemottakeren er forhenværende montør og tror han kan ta alt på intuisjon. Bl.a. derfor er jeg kjempeflink til å ta vare på bruksanvisninger, hvis du forstår hva jeg mener. He he he... 0 Siter
libra Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Vi kjøpte en sånn sak på Plantasjen i fjor. 0 Siter
nick Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Juletrefot i fødselsdagsgave???? Hva hadde du syntes om en kasserolle til din bursdag? Folk er gærne! 0 Siter
laban Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Juletrefot i fødselsdagsgave???? Hva hadde du syntes om en kasserolle til din bursdag? Folk er gærne! Han får noe annet også, da! Og du - vi har et veldig uromantisk forhold til fødselsdager, sånn oss eldgamle imellom. Han blir i det minste overrasket i år, han tenker ikke på den gamle, håpløse gamle juletrefoten nå. Når jeg har fødselsdag, spør han bare meg hva han skal kjøpe, og overlater det noen ganger til tenåringsdatteren vår å ordne det. Ovenstående gjelder de gangene han i det hele tatt husker fødselsdagen min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.