Gå til innhold

Arr (fysiske...) som ikke gror

Anbefalte innlegg

Gjest rare arr...

Veit at dette sikkert ikke er rette forum, men jeg veit ikke helt hvor jeg skal legge det hen... Så da ble det her, siden det kanskje er her det er mest sannsynlig at det vanker noen med samme erfaring...

Dårlig tittel på innlegget, men jeg veit ikke helt hvordan jeg skal forklare det, håper dere skjønner...

For ca. 4 måneder siden kuttet jeg meg en del på håndleddet/underarmen (ikke noe nytt det akkurat), men denne gangen har jeg fått noen "merkelige" arr. I starten grodde sårene veldig bra, men etter en stund begynte det å stikke/svi noe inni h*****e i sårene innimellom. Det kan skje ennå, men det som jeg lurer mest på nå er at det virker som om arrene "sprekker" inni avogtil... Hvis jeg trener, løfter tungt e.l. blir arrene harde og ømme, og det ser ut som om de blør på innsiden... Var på tur sist helg, og da vekslet det ene arret mellom å være blått (blodig) og nesten helt hvitt... Noen som veit hva dette kan skyldes?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207204-arr-fysiske-som-ikke-gror/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingi1365380494

Arr som ikke gror ordentlig kan være tegn på noe som ikke stemmer, har jeg hørt. Jeg vil råde deg til å komme deg til lege fortest mulig, for å være helt sikker. Det trenger ikke være noe alvorlig, men det høres litt ut som infeksjon av en eller annen slag. Det har jeg hatt, fikk penicillin av legen, og det gikk over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...