rottwailer Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Hva er de vanliogste sympyomene på ADHD hos kvinner? 0 Siter
Gjest nytt nick i dag Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 akkurat de samme som hos gutter/menn søk på nettet så finner du mye 0 Siter
Gjest silken Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 ADHD gir noe forskjellige symptomer hos kvinner enn hos menn - kvinner blir ikke like hyperaktive, men kan være ganske innesluttete. Ellers: konsentrasjonsvansker mm.m 0 Siter
rottwailer Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 akkurat de samme som hos gutter/menn søk på nettet så finner du mye jeg har sjekka opp en del, har også snakka med fastlegen endel ganger, å han vil sende meg til en slags "sjekk"...vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette! det er så masse jeg lurer på,men vet ikke hva jeg skal spørre om! alt faller liksompå plass nårjeg tenker på hvordan jeg var da jeg var yngre...... 0 Siter
Gjest nytt nick i dag Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 jeg har sjekka opp en del, har også snakka med fastlegen endel ganger, å han vil sende meg til en slags "sjekk"...vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette! det er så masse jeg lurer på,men vet ikke hva jeg skal spørre om! alt faller liksompå plass nårjeg tenker på hvordan jeg var da jeg var yngre...... Hvis du er i tvil så kan det kanskje være lurt å ta imot tilbudet slik at du får en bekreftelse/avkreftelse på din situasjon? Regner med at det er en henvisning til utredning legen mener med tester. Å vite hva en skal spørre om er ikke alltid like lett, men prøv å forklar hva du tenker og føler så kanskje det blir en avklaring. Hvis det er utredning du skal på, vil du ha flere timer over en periode. Kan da være lurt å skrive opp det du kommer på i mellom hver gang. 0 Siter
Gjest en mamma i nord Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 På www.bokstavbarna.no er det flere voksne kvinner som er medlemmer. kanskje du skulle ta en titt innom så får du nok flere svar på spørsmålet. Ellers så stemmer det som en annen her skriver, at kvinner ofte ikke har den hyperaktve delen av ADHD. De har dette med å være uoppmerksomme og ukonsentrerte, og har ofte vansker med å organisere seg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.