Gjest Stillheten Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Har gått på Zyprexa en liten stund og jammen tror jeg det hjelper. Syntes det går bedre for hver dag. Har en del angst i lag med andre og da særlig når jeg treffer folk ifra helsevesenet og amulansefolkene. Bor på et lite sted så det er ikke morsomt og møte folk du har vært i kontakt med når du hadde gjort noe dumt. Men dette er vel naturlig. Det jeg lurer på nå er om jeg allikevel skal takke ja til noen Ect behandlinger, eller skal jeg nå la det være, siden det går bedre? Har noen noe råd. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Så godt at du opplever noen lyspunkter, Stillheten. Å være "pasient" på et lite sted kan være litt av en prøvelse. Ha i minne at hvem som helst kan bli syke. Vanskelig å si noe om ect, hva tror du ville hjulpet deg best og hva mener behandleren din? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.