Gå til innhold

Depresjon

Anbefalte innlegg

Hei.Hva vil du anbefale meg å gjøre når ingen har kunnet hjelpe meg? Jeg er en jente på 21 år som sliter med depresjon og selvskading. Depresjonen kom for første gang da jeg var tolv år. Det er i hvertfall det tidligste jeg husker. Siden da har det vært fra og til, men depresjonen har stort sett ligget og ulmet hele tiden. Da jeg var tolv var selvskadingen ikke bevisst slik den er nå. Da kunne jeg slå hodet i veggen og stikke passeren i hånda uten at det var en bevisst handling. Nå er det mer konsentrert. Kniv, gaffel, nåler, barberblad, tapetkniv m.m. mot hud. Du skjønner sikkert tegninga. Alt jeg kan finne i en desperat situasjon. Når depresjonen slår inn for fullt, kroppen og hjernen ikke takler mer, da setter jeg igang. Men i de fleste situasjoner vet jeg ikke hvor følelsene kommer fra, hvorfor jeg blir sånn.Det er her problemet mitt kommer inn også. Fordi jeg ønsker hjelp, men de helsesøstre, leger, psykologer og psykiatere jeg har gått hos forstår ikke hvorfor jeg er deprimert. De sier alle at de ikke kan hjelpe meg. Hva skal jeg gjøre?

Hilsen Jente som lever på lånt tid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207254-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...