ava_naglepus Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Hei.Hva vil du anbefale meg å gjøre når ingen har kunnet hjelpe meg? Jeg er en jente på 21 år som sliter med depresjon og selvskading. Depresjonen kom for første gang da jeg var tolv år. Det er i hvertfall det tidligste jeg husker. Siden da har det vært fra og til, men depresjonen har stort sett ligget og ulmet hele tiden. Da jeg var tolv var selvskadingen ikke bevisst slik den er nå. Da kunne jeg slå hodet i veggen og stikke passeren i hånda uten at det var en bevisst handling. Nå er det mer konsentrert. Kniv, gaffel, nåler, barberblad, tapetkniv m.m. mot hud. Du skjønner sikkert tegninga. Alt jeg kan finne i en desperat situasjon. Når depresjonen slår inn for fullt, kroppen og hjernen ikke takler mer, da setter jeg igang. Men i de fleste situasjoner vet jeg ikke hvor følelsene kommer fra, hvorfor jeg blir sånn.Det er her problemet mitt kommer inn også. Fordi jeg ønsker hjelp, men de helsesøstre, leger, psykologer og psykiatere jeg har gått hos forstår ikke hvorfor jeg er deprimert. De sier alle at de ikke kan hjelpe meg. Hva skal jeg gjøre? Hilsen Jente som lever på lånt tid. 0 Siter
Gjest profile Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Gir de noen grunn til hvorfor de ikke kan hjelpe deg, ellers kan du jo spørre om det... 0 Siter
ava_naglepus Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Gir de noen grunn til hvorfor de ikke kan hjelpe deg, ellers kan du jo spørre om det... Nja..de sier at de ikke kan finne noen grunn til at jeg er deprimert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.