Gjest Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg er en jente på 33 som bruker 75mg*2, altså 150 totalt i døgnet .Dette er etter mange aårs prøving og feiling ang medesinering.Nå derimot etter å ha brukt sobril i 2,3 år, har jeg endelig fått livet mitt i gave tilbake Jeg fungerer veldig bra daglig, aggresjonen er nesten en saga blått.Det er bare en ting som beskymrer meg, dette er jo vanedannende medesiner, og ikke noe mann skal bruke over lang tid,Kan du som jo er psykriater, fåreslå et alternativ ? Jeg har i tillegg mye angst, noe som sobrilen også hjelper mot.På forhånd tusen takk for svar 0 Siter
Gjest gomer Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg vet ikke om sobril er rette medikamentet for deg, men sko gjerne visst hvilket mani du har. Hviss du er aggresiv er vel ikke sobril det beste å bruke...? Sobril er mot angst. KAn siikert gi deg et svar hvis du forteller nærmere hva du feiler, symtomer..etc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.