Gjest usukk Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Sykepleieren at siden jeg veier "bare" 45 kg (helt normalt i forhold til beinbygning min osv) så trenger jeg ikke mer en 5 mg cipralex, at det har med kroppsvekt hvor stor dose man skal ha. Jeg syns det høres tullete ut. Jeg mener, er det liksom ikke i hjernen de skal virke? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Nei, det er ikke sant (innenfor vide rammer). Nesten ingen medisiner innen psykiatrien doseres i forhold til vekt. (I forhold til en anorektiker på 28 kg ville en kanskje ha tenkt slik.) 0 Siter
Gjest usukk Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Nei, det er ikke sant (innenfor vide rammer). Nesten ingen medisiner innen psykiatrien doseres i forhold til vekt. (I forhold til en anorektiker på 28 kg ville en kanskje ha tenkt slik.) Akkurat! :-) takk, jeg sa det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.