Gå til innhold

hvordan komme frem til riktig problem

Anbefalte innlegg

nye behandleren er er kun opåtatt av ¨øke doser , ikke noe annet , og ser bort i fra de reele probleme- Hr også en irriterende kordinator som vil høre hva jeg har å si , og da jeg spurte henne om en ting vil hunne ikke svare å ble blå trynet.. Er lei hele oppleget og det virker som om de bare skal gjøre sin 8 timers arbeidagdag og ikek noe annet er , er psisst off .

Noen med andre erfaringer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207334-hvordan-komme-frem-til-riktig-problem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest goa11111

Jeg vil tro det oppleves rimelig frustrerende å kun få økt dosen medikamenter, uten noen oppfølgingsamtaler.

Hva tenker du ville hjulpet deg mot en løsning på ditt problem? Og, hva vil du selv definere er ditt problem?

Jeg mener de unngår de viktig problemene ved å overmedisinre meg, jeg vil kun leve. Men nei Psykiater er opptatt av å øke dosen og lite pratsom. Psykiateren virker som en stein. Mulig hun har god erfaring med medikamenter ,men det er jo invididuelt på hvordan det funker på enhver. Kordinatot irriterer meg og skal få meg til å snakke med om ting jeg ikke vil snakke om. Hun startet f.eks om å snakke med om ting da jeg spurte henne om det samme , ble hun grønn i trynet og satt helt utfor. Jeg er ganske samarveidsvillig men dette går litt over streken synes jeg. Alternativ behandling- og litt mer medmenneskelighet. Jeg er jo snill som et lam. Men dette virker som om de kun har de jævlig piller og ikke noe annet å behandling.

Er veldig frustert for et liv styrt av muligens flinke folk , men dog-

Jeg mener de unngår de viktig problemene ved å overmedisinre meg, jeg vil kun leve. Men nei Psykiater er opptatt av å øke dosen og lite pratsom. Psykiateren virker som en stein. Mulig hun har god erfaring med medikamenter ,men det er jo invididuelt på hvordan det funker på enhver. Kordinatot irriterer meg og skal få meg til å snakke med om ting jeg ikke vil snakke om. Hun startet f.eks om å snakke med om ting da jeg spurte henne om det samme , ble hun grønn i trynet og satt helt utfor. Jeg er ganske samarveidsvillig men dette går litt over streken synes jeg. Alternativ behandling- og litt mer medmenneskelighet. Jeg er jo snill som et lam. Men dette virker som om de kun har de jævlig piller og ikke noe annet å behandling.

Er veldig frustert for et liv styrt av muligens flinke folk , men dog-

Kan det hende at det du ikke ønsker å prate om faktisk er viktig å ta tak i, -at det kan ha rot i dine problemer? Jeg kan ta feil. Har du konfrontert dem med det du skriver her eller holder du det for deg selv? Hvordan møter de deg da isåfall? Og, hva holder deg tilbake fra å skrive deg ut? Fungerte samarbeidet bedre i begynnelsen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...