Gå til innhold

NHD: Hvor langt skal jeg tøye det. Les innlegget, please.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt utkjørt. Helt nede hva livslyst har å si.

Jeg har sittet 20 minutter i vinduskarmen og prøvd å bestemme meg for å hoppe. Men det gikk ikke. Her er åtte etasjer ned.

Jeg vet du har foreslått innleggelse. Jeg får oppfølging hver dag, som tydeligvis ikke er nok.

Jeg har problemer med å si hvordan jeg har det. Internett er tydeligvis den eneste plassen jeg klarer det.

Når psykiateren spør hvordan jeg har det så svarer jeg stort sett bare at: Ja, jeg er nå ennå i livet" eller "Det går nå på et vis".

Jeg er så redd for at jeg skal overdrive. At det egentlig ikke er så ille. At det bare er noe som er i hodet mitt...

Skrevet

Jeg legger meg inn. Dette går jo bare ikke.

Skal møte på psykehuset om en time..

Skrevet

Jeg legger meg inn. Dette går jo bare ikke.

Skal møte på psykehuset om en time..

Du er flink som evner å ta så godt vare på deg selv at du ser når du trenger en tur inn.

Kan du ikke prøve å åpne deg litt mer til behandler denne gangen?

Du overdriver ikke, det som farer rundt i hodet ditt er det det er...fortelle hva det er og la legen vurdere det.

Du har lov til det, du skal ikke holde tilbake eller vurdere hva som er riktig eller feil å si...ikke sånn iallefall.

Lykke, lykke til.

Synes du er tøff jeg.

:)

Bitis Gabonica
Skrevet

Du er flink som evner å ta så godt vare på deg selv at du ser når du trenger en tur inn.

Kan du ikke prøve å åpne deg litt mer til behandler denne gangen?

Du overdriver ikke, det som farer rundt i hodet ditt er det det er...fortelle hva det er og la legen vurdere det.

Du har lov til det, du skal ikke holde tilbake eller vurdere hva som er riktig eller feil å si...ikke sånn iallefall.

Lykke, lykke til.

Synes du er tøff jeg.

:)

Det var en klok avgjørelse!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...