Ihna Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Hei. Faren til barnet mitt,har hatt psykose,og han har etter det blitt helt emosjonelt flat,ingen følelser. Vi var i møte med psykologen hans i går,og de anbefalte oss å ringe barneverntjenesten for å få innspill,i hva vi kan gjøre med dette. Er vel ikke helt sunt for vår sønn,at pappa er følelsesløs? Han har det fint der ellers,for det er ikke snakk om omsorgsvikt. Noen som har vært borti det samme og kan komme med noen innspill til meg? Mvh 0 Siter
bb71 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Kan det være medisiner han går på som gjør han slik? For sønnen deres kan det sikkert være nyttig av barnevernet kommer inn i bildet - men hva de skal bidra med ovenfor far er jeg usikker på. Dersom han skal få veiledning i hvordan vise følelser så ville jeg koblet inn psykologen. 0 Siter
Ihna Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Kan det være medisiner han går på som gjør han slik? For sønnen deres kan det sikkert være nyttig av barnevernet kommer inn i bildet - men hva de skal bidra med ovenfor far er jeg usikker på. Dersom han skal få veiledning i hvordan vise følelser så ville jeg koblet inn psykologen. Ja han går også på medisiner som sikkert gjør ham følelsesløs. Vel psykologen mente at barnevernet evnt kunne bidra i den forstand at det kom en og observerte de to i sammen,Vet ikke helt hva det skal være godt for men..... er litt nervøs over denne saken. sukk. 0 Siter
bb71 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Ja han går også på medisiner som sikkert gjør ham følelsesløs. Vel psykologen mente at barnevernet evnt kunne bidra i den forstand at det kom en og observerte de to i sammen,Vet ikke helt hva det skal være godt for men..... er litt nervøs over denne saken. sukk. Da ville jeg bedt psykologen henvise til barnevernet slik at de kan samarbeide om saken. Jeg tenker vel egentlig at man aldri skal si nei takk til hjelp! 0 Siter
Gjest ikke bland inn Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Han har en sykdom, og så lenge barnet ikke har omsorgs-svikt, og du er oppegående, så bland for all del ikke barnevernet inn. Det kommer du til å angre på. Han kan ikke for at han er syk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.