Adriana Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Noen som har forslag til gode romaner som handler om personer med spiseforstyrrelser? Har allerede lest èn og synes det var godt å lese hennes tanker som jeg kjenner meg igjen i. Andre er noen ganger bedre til å beskrive de samme tankene og følelsene jeg også har. Og jeg føler meg ikke så gal når jeg leser at andre har det på (nesten) samme måte... ;-) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 jeg kjenner ikke til noen romaner men husker at jeg leste en bok fra TL-klubben da jeg var yngre som het "perfekt" om en ung jente som fikk anoreksi ellers så har jeg lest "evelyn spøkelse" som også handler om det samme men noen gode skønnlitterære bøker, romaner.. hm.. jeg må tygge litt på det 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 jeg kjenner ikke til noen romaner men husker at jeg leste en bok fra TL-klubben da jeg var yngre som het "perfekt" om en ung jente som fikk anoreksi ellers så har jeg lest "evelyn spøkelse" som også handler om det samme men noen gode skønnlitterære bøker, romaner.. hm.. jeg må tygge litt på det 0 Siter
Babette Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Ei jente fra Trondheim har skrevet to romaner. Den første het "Gal jeg? Nei, bare litt spiseforstyrret". Den andre husker jeg ikke tittelen på. Den kom i år, tror jeg. Begge var gode. Og selvopplevde. Jeg kommer nok på hva hun heter hvis jeg tenker meg litt om. Hege til fornavn? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Ei jente fra Trondheim har skrevet to romaner. Den første het "Gal jeg? Nei, bare litt spiseforstyrret". Den andre husker jeg ikke tittelen på. Den kom i år, tror jeg. Begge var gode. Og selvopplevde. Jeg kommer nok på hva hun heter hvis jeg tenker meg litt om. Hege til fornavn? Hege Arstad! 0 Siter
Babette Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Hege Arstad! Takk, det var det. Er du hemmelig gift med den slemme Scott i Hotel Cæsar, forresten? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Takk, det var det. Er du hemmelig gift med den slemme Scott i Hotel Cæsar, forresten? Høh? Ser ikke Cæsar, men heter han kanskje Wallace til etternavn? Grøss og gru, navnet mitt kommer jo fra en Tarantinofilm! 0 Siter
Gjest nienna Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Hei, nå vet ikke jeg hvilken bok du har lest, men noen andre bøker utenom de til Hege Arstad er feks "dødelig ideal" av Marya Hornbacher. Ellers har du "Sebrapiken" av Sofia Åkerman, men den handler ikke primært om sf, men tar for seg selvskading i tillegg. "Veiet og funnet for lett" av Kari Iveland er også en flott bok, men dette er en dagbok fra hennes sykdomsperiode. Det finnes flere bøker som omhandler spiseforstyrrelser, men de kommer jeg ikke på akkurat nå. Hilsen 0 Siter
Gjest naskenusk Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Ei jente fra Trondheim har skrevet to romaner. Den første het "Gal jeg? Nei, bare litt spiseforstyrret". Den andre husker jeg ikke tittelen på. Den kom i år, tror jeg. Begge var gode. Og selvopplevde. Jeg kommer nok på hva hun heter hvis jeg tenker meg litt om. Hege til fornavn? Kanskje du tenker på "Vindaugene i matsalen vender mot fjorden" (eller noe sånt..) ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.