Gjest takknemlig for svar1 Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Går på 20 mg Cipralex og 10 mg Cisordinol kan jeg kombinere disse med Somadril 350 mg? 0 Siter
Bitis Gabonica Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Jeg er ikke lege, men tør påstå det er trygt. Kanskje du blir litt ekstra trøtt. Sjekk evt interaksjoner på www.felleskatalogen.no (de generiske navnene benyttes i tabellen). Mvh 0 Siter
Gjest Catharina78 Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Det vet sikkert legen som skriver ut medisinene til deg? =) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Ja, de kan kombineres. Men jeg skjønner fortsatt ikke at Somadril er et preparat vi trenger å ha. Ser så mye misbruk av dette preparatet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Ja, de kan kombineres. Men jeg skjønner fortsatt ikke at Somadril er et preparat vi trenger å ha. Ser så mye misbruk av dette preparatet. Kan du foreslå et annet preparat enn Somadril ved kroniske muskelsmerter pga overforbruk og spasmer? Jeg føler meg som om jeg skulle ha løpt maraton om morgenen uten Somadril. Hele kroppen verker. Jeg mener ikke at jeg misbruker det for jeg spiser kun to om kvelden og har gjort det i de siste 5 årene og føler heller ikke trang til å øke dosen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.