Gjest truet Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg bor midlertidig med min familie i en annen by mens jeg studerer,her blir jeg terorisert av en gal mann som truer med at han skal drepe meg og forfølge meg til graven. Jeg kjenner ikke denne mannen, bare vet hvem han er og han har ingen grunn til å gjøre meg noe. Det virker som han har fått en ide om ett eller annet og derfor vil hevne seg på andre ved å ta meg. Saken er så alvorlig at den har blitt anmeldt til politiet som har gitt mannen "besøksforbud" noe som har blitt forelagt han av politiet. Likevel ble jeg på nytt angrepet på en kafe hvor han plutselig, uten forvarsel med masse folk tilstede slo til på nytt. Denne gang kom politiet og fikk tak i han, men selvsagt nektet han for alt. Noen vitner meldte seg og bekreftet min versjon av det som hadde skjedd, og politiet mener dette er alvorlig. Der står saken og jeg vet ikke hva som blir gjort, eller hva jeg skal gjøre? Denne mannen virker psykisk ustabil, og det skremmer meg. Jeg er ganske oppgitt over at folk som gjør slikt bare kan gå rundt fritt og forsette sitt tyraneri? Jeg er bekymret både for barna mine og samboeren min. Mannen respekterer hvertfall ikke besøksforbudet som politiet har ilagt han. Dette er noe jeg aldri har opplevet før og opplever det så skremmende at jeg faktisk unngår å bevege ute fritt både på dag og kveldstid, ja jeg kan godt våkne på natten og føle meg ganske tung til sinds over dette. Hjemme låser jeg døren enten det er dag eller kveld så, ja jeg vet ikke????????? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207896-teroriseres-av-en-gal-mann/ Del på andre sider Flere delingsvalg…