Gå til innhold

Ingen stjerne i vinduet og ingen adventstake.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

Overskuddet jeg hadde en liten stund var falsk alarm. Halsondet gikk over til en skikkelig forkjølelse, som igjen gikk over til bronkitt.

Og bedre blir det ikke av at jeg maler kjøkkenet med oljemaling. *host host*

Går det som jeg vil så har jeg nymalt kjøkkenet,rene kjøkkenskap, julegardiner på kjøkkenet, adventstake, krans på døra og sjerne i vinduet til 2. søndag i advent.

Men det er som det pleier å være, aldri i rute.

*sukk*

Fortsetter under...

Gjest KariKruskakli

Løsemiddelskader + stress? Høres ut som et psykiatritilfelle for meg :P

He he, ja kanskje det?;)

Men det hjelper om du kan komme å male litt for meg. Du kan gjerne vaske kjøkkenskapene også. Da tror jeg at psykolog skulle være unødvendig;)

He he, ja kanskje det?;)

Men det hjelper om du kan komme å male litt for meg. Du kan gjerne vaske kjøkkenskapene også. Da tror jeg at psykolog skulle være unødvendig;)

Skal du ha -meg- løsemiddelskadet, nå?? Åneidu, så lettlurt er jeg nok ikke. Men jeg kommer selvsagt en tur på rød saft og pepperkaker! Så kan jeg ta med litt forskjellig av medikamenter som kan holde løsemiddelskadene dine i sjakk ;)

Gjest KariKruskakli

Skal du ha -meg- løsemiddelskadet, nå?? Åneidu, så lettlurt er jeg nok ikke. Men jeg kommer selvsagt en tur på rød saft og pepperkaker! Så kan jeg ta med litt forskjellig av medikamenter som kan holde løsemiddelskadene dine i sjakk ;)

Hvis du kommer til helga, skal du til og med få pinnekjøtt. Liker du det?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...