Gå til innhold

Er så glad

Anbefalte innlegg

Gjest Stillheten

Jeg er så mye bedre nå enn jeg var for bare noen uker siden. Har gått på Zyprexa nå i 3 uker og føler at mye går bedre enn for en tid tilbake. Er det mulig at pillene har gjort så mye?

Har ikke så veldig tankekaos lenger og syntes det går bedre og treffe folk enn tidligere.

Nå håper jeg bare det fortsetter og at jeg blir helt kvitt angsten og finner gleden i opplevelser og ting. For den er ikke kommet ennå.

Vet det er et stykke igjen og kanskje jeg aldri kommer dit mer, men som sagt bedre enn det var for noen uker siden.

Selvsagt venter jeg på nedturen, men kanskje den ikke kommer. Vet jeg bekymrer meg for meget over ting men, men....

Har du erfaring med Zyprexa?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208074-er-s%C3%A5-glad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Anonymity_

Jeg går selv på zyprexa og har gått på de det siste året. De har utrolig god effekt på meg.

Hjelper så på angst.

Jeg blir veldig sulten av de, men prøver å spise mye grønnsaker og frukt.

Men man må ikke bråstoppe på zyprexa. Da blir man veldig dårlig.

Ellers er jeg super fornøyd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208074-er-s%C3%A5-glad/#findComment-1502848
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...