Gjest Vishnu Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg sendte inn et spørsmål, hvor jeg fikk svar fra psykiateren, trodde dette kostet penger og jeg hadde derfor ønsket svar fra kun lesere. Har jeg misforstått slik at denne tjenesten faktisk er gratis? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 ja, det er gratis å stille spørsmål her. 0 Siter
Gemini Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Psykiateren (Nils H. Dahl) er den eneste av fagpersonene på Doktor Online som svarer gratis. Dette fordi denne svartjenesten er sponset, jeg tror det er Rådet for Psykisk Helse som betaler. NHD svarer på de spørsmål han ønsker, man kan ikke krysse av i noe felt, såvidt meg bekjent. Men om du skriver NHD i overskriften, så antar jeg at sannsynligheten for at han legger merke til innlegget/spørsmålet øker. 0 Siter
Gjest jasper23 Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Denne tjenesten er gratis. Den er så vidt jeg vet sponset av legemiddelfirmaene listet opp til venstre. Tidligere finansierte Rådet for psykisk helse denne tjenesten men de trakk seg ut. 0 Siter
Bitis Gabonica Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 ja, det er gratis å stille spørsmål her. NHD svarer på det han finner relevant også for andre lesere, tror jeg. Dessuten skader det vel ikke med svar fra han om man lurer på noe? Skriv evt. "ønsker svar fra bare lesere" i overskriften eller nicket, så ordner det seg nok :-) Alle de andre tjenestene her på Doktoronline koster en hundrings, men dette forumet er sponset og det synes jeg personlig er veldig fint! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.