Gå til innhold

Har sånn angst for alt mulig, klarer ikke ta avgjørelser!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg var sånn lenge, helt til jeg en dag på jobben fikk en angstfornemmelse. Dette ble etterfulgt av en depresjon som varte et halvt år. Nå går jeg i terapi og har funnet ut masse og har et mye bedre liv enn før angst episoden!Jeg visste ikke hvorfor jeg var så misfornøyd, men har gjennom terapi og å snakke med de nærmeste funnet ut mye!'

Sier ikke at dette vil skje med deg, men snakk med noen...kanskje en terapaut? Så slipper du å få det kastet på deg slik som jeg....kroppen sier fra når det har gått for langt.

Bitis Gabonica

jeg var sånn lenge, helt til jeg en dag på jobben fikk en angstfornemmelse. Dette ble etterfulgt av en depresjon som varte et halvt år. Nå går jeg i terapi og har funnet ut masse og har et mye bedre liv enn før angst episoden!Jeg visste ikke hvorfor jeg var så misfornøyd, men har gjennom terapi og å snakke med de nærmeste funnet ut mye!'

Sier ikke at dette vil skje med deg, men snakk med noen...kanskje en terapaut? Så slipper du å få det kastet på deg slik som jeg....kroppen sier fra når det har gått for langt.

Angst vil jeg kategorisk kalle et psykisk problem når det går mye utover dagliglivet.

Det er hjelp å få, og jo før du søker den jo lettere er det å komme ut av problemet.

Fastlegen er det rette stedet å begynne.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...