milles Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg blir sett på av venner og andre som irriterende perfekt og hører det til stadighet. Jeg er en perfeksjonist når det kommer til utseendet mitt og ting jeg gjør. Jeg ser ut som den veldig sosiale, populære og vellykkede kvinnen på 30 år, men dette er så langt fra realiteten som det kan bli.Jeg har akkurat blitt involvert med en mann som liker meg veldig godt, men jeg har begynt å sabotere dette forholdet ved å trekke meg unna og bli kald - ubevisst. Det er ikke noe jeg mer vil enn å være kjæreste med denne snille mannen, men jeg kan ikke forstå at han kan like meg og jeg vet at jeg forbedreder meg på at han ikke vil ha meg - fordi det er det jeg regner med vil skje. Jeg føler ikke at jeg er verdt å bli elsket. Jeg føler ikke at jeg betyr noe. Jeg har vanskelig for å tro han når han sier han liker meg og jeg har en følelse av at jeg blir lurt... Dette er forferdelig trist og jeg sliter med store humørsvingninger nå som jeg er i dette nye forholdet for jeg er i så konflikt med meg selv: frykten om avvisning og det sterke ønske om å ha en kjæreste. Jeg har lite erfaring med å ha kjæreste for jeg klarer å sabotere alle potensielle kjærester pga. min lave selvfølelse og frykt. Men, nå er jeg lei av det! Jeg vil ha en endring! Hvordan bryter jeg disse negative tankemønstrene som binder meg i frykt? Hvordan kan jeg bygge opp en bedre selvfølelse? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208261-lav-selvf%C3%B8lelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillabilla Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Mitt råd er at du snakker med denne mannen! Hvis han er verdt å satse på, vil han forstå deg!Hvis du går på www.loggia.no og ser under gestaltterapi, kan dette være noe for deg! Det er ikke noe skummelt og unormalt å gå i terapi. Jeg tenkte det før, men har hatt stor nytte av det! Jeg føler at ditt problem er noe av det samme som jeg slet med! Ikke gi opp å bli kjæreste med denne mannen! Vi er bare mennesker, og kan ikke klare alt alene hele tiden! Så søk hjelp og få bukt med problemene dine! Skal love deg at det hjelper=) Lykke til kjære deg!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208261-lav-selvf%C3%B8lelse/#findComment-1504855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.