Gå til innhold

Hvor kjøpe gameboy?

Anbefalte innlegg

Gjest marja lisa

I hvilke butikker finner jeg en rimelig gameboy advance sp?

Har lett på nettet, og fant den på elkjop.no til 695. Men før jeg rakk å bestille ble den utsolgt. Ellers er det ikke mange butikker som har den. Fant den på siba.no til 900 kr. Men er ikke det litt dyrt? Til den prisen vurderer jeg heller å spytte inn et par hundrelapper ekstra og kjøpe nintendo ds.

Jeg har også ringt til flere elektronikk kjeder her i området hvor jeg bor, men det er utsolgt overalt. Elkjøp sa at hos dem er den er utsolgt over hele landet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208373-hvor-kj%C3%B8pe-gameboy/
Del på andre sider

Fortsetter under...

DS er jo den nyeste versjonen av Game Boy, så slik er det vel ikke så rart at Game Boy Advance begynner å bli vanskelig å få tak i nå.

Velger du en DS vil du i alle fall finne spill framover.

Og mulighetene er mange, mange flere.

(Datteren min på sju har kjøpt DS-en av storebror (og hun har aldri brydd seg om sånne ting før), nå ønsker hun seg et Nintendog-spill til jul ...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...