Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mirakel*2?

Nei - redd han.

Og lynsj han etterpå!!!

jeg er for at han hopper, selv så forferdelig det høres ut. Hvorfor skal de prøve å redde han og så bruke masse av statens penger på rettsak og fengsel etterpå?

Jeg høres grusomt ut nå, men når jeg hører om småbarn, på min sønns alder, som blir utsatt for de verste ting, blir jeg et monster

Annonse

jeg er for at han hopper, selv så forferdelig det høres ut. Hvorfor skal de prøve å redde han og så bruke masse av statens penger på rettsak og fengsel etterpå?

Jeg høres grusomt ut nå, men når jeg hører om småbarn, på min sønns alder, som blir utsatt for de verste ting, blir jeg et monster

Ganske enig i at du er et monster når du synes forslag om at politiet burde gi han en dytt er morsomt...

(Jf. svaret ditt til oregano.)

Gjest mirakel*2?

Ganske enig i at du er et monster når du synes forslag om at politiet burde gi han en dytt er morsomt...

(Jf. svaret ditt til oregano.)

nå provoserer du meg utrolig! Hvorfor kritiserer du meg som bare synes det var en god måte å skrive det på, fremfor h*n som faktisk skrev det?!

Annonse

Rent teoretisk og langt bortefra ville jeg nok helst latt ham hoppe, og heller brukt ressurser på å redde noen andre, feks jordskjelvofre i Pakistan, uten at dette er veldig praktisk gjennomførbart...

Men som politi har du antagelig plikt til å stoppe folk som vil drepe seg, uansett hva deres motiver er. Dessuten arter det seg kanskje annerledes hvis et fortvilet menneske står der ved siden av deg? Ikke så lett å dytte likevel kanskje.

På den annen side var jeg sikker på at jeg aldri kunne drepe noen, men det var før jeg fikk barn. Nå tror jeg nok jeg kunne knertet både den ene og den andre hvis det var nødvendig for å beskytte avkommets videreføring av mine gener... eller noe sånt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...