Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei min venn er 36 år ..

og er singel, men han er ikke så flink med i hygenen sin,,

og han spurt meg flere ganger hvorfor han ikke får kjærest..

hva ska e svara da?

og han spurte meg om at det fantes exstrem forvandlig her i norge.. jeg selv har kjærest og hu seie te meg at han stinker så jævlig,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208621-en-venn-av-meg-trenger-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vær en ærlig venn

Jeg syns det er kjempeviktig at noen sier dette til ham. Hvis ikke DU tør å si det, hvem tør da?! Vær en god venn og gjør ham den tjenesten! Selv om han kanskje blir såret og avviser det med det samme, vil det helt sikkert synke inn, og det vil være til stor hjelp for ham på sikt, at du sa det.

Hm..hvordan skal man formulere det? Jeg tror jeg ville sagt noe sånt som:

"Du spurte meg om hvorfor du ikke får kjærester. Det er en ting jeg har tenkt på å si deg, men du må ikke ta det ille opp... Det er ikke så lett å si dette til deg, men jeg vil gjerne være en god venn for deg, så det er bedre at jeg sier det enn at du får høre det fra andre... Det er noe du nok ikke er klar over, og det er at det lukter ille av deg. Mange merker ikke sånt om dem selv. Det er viktig at man hver eneste dag dusjer og skifter klær, og pusser tenner flere ganger om dagen".

Eller noe sånt. Lykke til

Foreslå en tur ut på byen sammen. Da må dere først på byen å handle tøy. ( si- det er jo viktig å ha rent og pent tøy når vi sjekker damer)

Deretter trengs kanskje frisør? ( si-det er bra med en tøff sveis og god hodemassasje-frisører lærer han det og han gjør det hjemme, får dilla og dusjer hver dag....) Så tar dere en tur på parfymeriet og kjøper godlukt ( si- det er vi deilig å lukte godt, da vil damene klemme meg hele tida...Og velg ut en god dusj såpe -si-den må han bruke hver dag) Eller som man sier, Det enkle er ofte det beste - si at han ikke lukter godt. Lykke til ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...