Gå til innhold

Oppdatering goretex sko

Anbefalte innlegg

Ja nå har jeg fått telefon om ecco skoene til guttungen.

De tar ikke inn vann etter å ha stått i vann i 2 timer sa de.

Det som mulig er årsaken er at han har fått snø nedi eller at han svetter i dem.

Er ikke helt enig med dem, men jeg skal nå hente skoene og teste dem i vann selv.

Jeg har kjøpt nye sko til ham så jeg orker ikke å bry meg mer om dette sko marerittet en ting er sikkert ikke mere ecco sko her i gården.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208762-oppdatering-goretex-sko/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er jo faktisk mulig at barna får vann/snø nedi skoene. (Skjer lett da de sitter på bakken)

Så du bør jo være åpen for at det faktisk kan være det som har skjedd. Vi har selv brukt både Ecco og Viking Gore Tex. De har vært tette og fine.

Joda jeg skal ikke krangle mer med dem jeg.

Jeg har kjøpt nye sko til guttungen for han skal slippe å fryse på beina.

Jeg kommer nok ikke til å vurdere ecco sko ved neste skokjøp likevel.

Joda jeg skal ikke krangle mer med dem jeg.

Jeg har kjøpt nye sko til guttungen for han skal slippe å fryse på beina.

Jeg kommer nok ikke til å vurdere ecco sko ved neste skokjøp likevel.

Føler kanskje at jeg legger meg opp i ting jeg ikke har noe med nå.....men du bør kanskje gi skoa en mulighet til? Butikken sier at de har testet dem og at de er tette. Tenk om de har rett, og at det faktisk hadde kommet vann/snø oppi dem?

Og det er jo ikke negativt å ha to par sko å bytte på.

Går jo i hvertfall an å være åpen for muligheten:-)

Føler kanskje at jeg legger meg opp i ting jeg ikke har noe med nå.....men du bør kanskje gi skoa en mulighet til? Butikken sier at de har testet dem og at de er tette. Tenk om de har rett, og at det faktisk hadde kommet vann/snø oppi dem?

Og det er jo ikke negativt å ha to par sko å bytte på.

Går jo i hvertfall an å være åpen for muligheten:-)

Ja det er greit å ha de i reserve.

De kan ikke brukes i iskaldt vær da de blir frysebokser i kulda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...