Gå til innhold

liker ikke oral og anal sex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 282
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

80

• ShitDiddelyDo

24

• sheba

21

• DarkPink

10

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror nok ikke du er stokk, stein dum. Men at du ikke er helt i balanse, det tviler jeg ikke på. Men, annet enn å påpeke det når du kommer med absurde uttalelser, så er det ikke min sak å bry meg med det.

"............................................."

Jeg har aldri vært i bedre balance og hatt det bedre med meg selv enn de siste månedene. Hvis jeg ikke hadde vært det så hadde det ikke vært noe å fleipe med, men at jeg har lagt meg til en mere tøysete tone i noen sammenhenger enn før er riktig. Det bobler enda mere i meg når jeg ser at jeg kan gjøre noen dolere usikker på om jeg er dum eller ikke;)

Annonse

Nei, si det...det kreves vel egentlig at man er tre eller flere :-)

".............................................."

Jahaja. Nå fikk jeg noen rare syn i hodet mitt. Det var sikkert ikke akkurat SÅNN du tenkte, men nå har jeg et litt bedre syn i hodet mitt.

Jeg har aldri vært i bedre balance og hatt det bedre med meg selv enn de siste månedene. Hvis jeg ikke hadde vært det så hadde det ikke vært noe å fleipe med, men at jeg har lagt meg til en mere tøysete tone i noen sammenhenger enn før er riktig. Det bobler enda mere i meg når jeg ser at jeg kan gjøre noen dolere usikker på om jeg er dum eller ikke;)

Men du klarer det ikke i denne sammenhengen (jfr. de "forsiktige" hintene mine.)

"..........................................."

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...