Gjest Julenissens lærling Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Når er det vanlig å sende ut julekort? Er litt fersk på området... 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Send ut ca 1 uke før jul. Da rekker kortene (såvidt) å komme frem før jul, samtidig som de som har glemt deg (inntil de får kort fra deg) blir satt i forlegenhet ved at kortet de da returnerer av ren høflighet først kommer i romjulen kun med øsnke om godt nytt år..... ;-) 0 Siter
tussetrollet Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg sender mine julekort ut i midten av desember, så de rekker frem til jul 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Alt etter 1. desember er greit synes jeg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Send ut ca 1 uke før jul. Da rekker kortene (såvidt) å komme frem før jul, samtidig som de som har glemt deg (inntil de får kort fra deg) blir satt i forlegenhet ved at kortet de da returnerer av ren høflighet først kommer i romjulen kun med øsnke om godt nytt år..... ;-) Så slem du er!!! 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 I løpet av desember.... Fortrinnsvis senest den 23.! ;-) 0 Siter
Krepsen34 Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Jeg sender de som regel før 10. desember (det er tidlig) men da får eventuelle anledning til å skrive kort tilbake - uten å få dårlig samvittighet. Jeg sender maaaange kort, og jeg forventer ikke kort tilbake fra alle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.