Gå til innhold

Hvordan pynter dere barna og dere selv til juletrefest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest juleblomst

Vi pleier å pynte barna i juleantrekket. Ofte er juletrefestene vi er på etter jul.

Det vi pleier å få er kaker, boller, brus og godtepose. Den ene vi er på (jobben min)har i tillegg en liten gave ungene kan velge seg ut fra et bord. Her er det også pølser til både store og små.

Saft på en juletrefest har jeg ikke fått før.

Etter at våre unger var de eneste som stilte i bunad ett år, har vi brukt finklærne, dvs finkjole og finsko til jenta, og fin bukse, med skjorte og vest til gutten. Han også i finsko, og da er han så kry - finsko = fin gutt i hans øyne :-)

Etter at våre unger var de eneste som stilte i bunad ett år, har vi brukt finklærne, dvs finkjole og finsko til jenta, og fin bukse, med skjorte og vest til gutten. Han også i finsko, og da er han så kry - finsko = fin gutt i hans øyne :-)

Her er det mange barn i bunad på juletrefest.

Annonse

Juletrefestene pleier å være etter jul, i regi av jobben, og vi pleier å ha barnebunad på ungene. Vi voksne pynter oss ikke så veldig.

Opplegg: Pølser og brus, kaffe og kaker, leker og godtepose fra nissen. Men jeg har aldri vært på juletrefest i desember.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...